زمان واریز سود سهام عدالت | سود سهام عدالت در مرحله سوم چقدر؟

کد خبر: 1294451

می توان پیش بینی کرد سود مرحله دوم سهام عدالت دارندگان سبد ۴۹۲ هزار تومانی مبلغی نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان و دارندگان سبد ۵۳۲ هزار تومانی مبلغی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان و دارندگان یک میلیون تومانی حدود ۹۰۰ هزار تومان می شود.

زمان واریز سود سهام عدالت | سود سهام عدالت در مرحله سوم چقدر؟

سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ دو مرحله ای بوده که مرحله نخست آن آذرماه واریز شد و مرحله دوم آن در هفته پایانی اسفندماه می شود. به گفته وزیر اقتصاد و دارایی سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود ۳۰ درصد کمتر از مرحله اول است. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در راه است که همراه با مرحله دوم واریز سود در ماه اسفند به حساب وراث واریز خواهد شد. در هفته های گذشته پیامک هایی در خصوص واریز سود سهام عدالت به مردم ارسال شده که این پیامک ها کلاهبرداری است.
در مرحله اول دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

براساس صحبت های وزیر اقتصاد حالا در مرحله دوم دارندگان این سبدها نسبت به مبلغ دوره اول ۳۰ درصد کمتر دریافت خواهند کرد.

بنابراین می توان پیش بینی کرد سود مرحله دوم سهام عدالت دارندگان سبد ۴۹۲ هزار تومانی مبلغی نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان و دارندگان سبد ۵۳۲ هزار تومانی مبلغی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان و دارندگان یک میلیون تومانی حدود ۹۰۰ هزار تومان می شود.

اقتصاد 100

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها