بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار؛ از کدام برند بخریم؟

کد خبر: 1294702

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی را پیدا کرده و با قیمتی خوب بخرید، باید بدانید که برندهای اسنوا، ایکس‌ویژن و دوو این محصول را باکیفیت عالی تولید می‌کنند.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار؛ از کدام برند بخریم؟

 

تلویزیون‌های 55 اینچ امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. دلیلی که باید به فکر خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ باشید این است که این محصولات علاوه‌بر داشتن یک سایز مناسب، برای محیط‌های 100 تا 140 متری بهترین انتخاب به‌شمار می‌روند.

باید گفت که شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی این محصول را تولید می‌کنند که موجب شده تنوع در میان آن‌ها زیاد باشد. اگر می‌خواهید به‌راحتی این تلویزیون‌ها را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه علاوه‌بر معرفی بهترین برندها، ویژگی‌های بهترین تلویزیون های 55 اینچ را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های بهترین تلویزیون 55 اینچ

4

موضوعی که بررسی آن شما را در خرید بهترین تلویزیون ایرانی و خارجی با سایز 55 اینچ بازار کمک می‌کند، بررسی ویژگی‌هایی است که در مدل‌های برتر وجود دارند. این محصولات در مدل‌های گوناگونی تولید شده‌اند که درصورت وجود ویژگی‌های زیر باید از خرید آن‌ها مطمئن باشید:

  • کیفیت 4K UHD با رزولوشن 3840×2160
  • حداقل فریم ریت 60 هرتز
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • بهره‌گیری از تکنولوژی HDR
  • پشتیبانی از Dolby Vision
  • پردازشگر داخلی قدرتمند
  • پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌های Android TV

برندهای برتر برای تلویزیون 55 اینچ

5

باید گفت که امروز شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی نسبت به تولید این محصول اقدام می‌کنند. اگر می‌خواهید بهترین تلویزیون 55 اینچ را بخرید، باید بدانید که این محصول باید توسط یکی از برندهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، تولید شده باشد. این برندها را می‌توان به‌عنوان شرکت‌های برتر در ایران دانست.

برند دوو (Daewoo)

یکی از برترین برندهایی که می‌توانید برای خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی آن را انتخاب کنید، برند دوو نام دارد. دوو برندی است که اصالتا برای کره بوده و قطعات آن در تحت لیسانس این کشور در چین تولید می‌شوند. کیفیت بالای قطعات کره‌ای این محصول موجب شده مشتریان زیادی به‌دنبال خرید آن باشند.

دوو برندی است که توانسته با بهترین قیمت، کیفیت فوق‌العاده‌ای در محصولات خود داشته باشد. از رزولوشن بالا و کیفیت واقعی 4K گرفته تا رنگ‌های زنده، روشنایی زیاد و پشتیبانی از اندروید تی‌وی. سایز 55 اینچ این محصول در قیمت‌های مناسبی وجود دارد و در تکنولایف تخفیف‌های ویژه به آن‌ها اختصاص داده شده‌اند.

برند جی پلاس (GPlus)

برند دیگری که بهترین تلویزیون 55 ایرانی را درمیان محصولات خود تولید می‌کند، برند جی پلاس نام دارد. جی پلاس یک برند ایرانی بوده و به‌عنوان خوش قیمت‌ترین محصولات در بازار شناخته می‌شود. باید گفت که این برند انواع محصولات صوتی و تصویری را تولید می‌کند.

جی پلاس برای خرید تلویزیون آپشن‌های زیادی را در بازه‌های قیمتی متفاوت در اختیار شما قرار داده است. رنج 55 اینچ این برند معمولا در کیفیت 4k تولید شده و از تکنولوژی HDR برای افزایش کنتراست و نور تصویر استفاده می‌کند.

برند ایکس‌ویژن (XVision)

بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار شامل محصولات برند ایکس‌ویژن نیز می‌شوند. به احتمال زیاد بارها نام این برند را شنیده‌اید. ایکس‌ویژن یک شرکت ایرانی است که از سال‌های بسیار دور محصولات دیجیتال مختلفی را تولید می‌کند.

این برند قطعات خود را با همکاری شرکت‌های چینی تولید کرده و مونتاژ آن‌ها را در ایران انجام می‌دهد. طراحی مدرن، ضخامت بسیار کم و آپشن‌های عالی در سیستم صوت و تصویر تلویزیون از ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید محصولات این برند را بیشتر می‌کنند.

برند تی‌سی‌ال (TCL)

اگر به‌دنبال یک برند شناخته‌شده و معروف برای خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار هستید، پیشنهاد می‌کنیم به محصولات TCL نیز فکر کنید. TCL شرکتی بزرگ در کشور چین است و انواع محصولات و لوازم خانگی را تولید می‌کند.

لوازم صوتی و تصویری این برند سال‌های سال است که در ایران موجود بوده و دلیل این موضوع کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه است. مدل‌های زیادی در سال 55 اینچ توسط این برند تولید شده‌اند که پنل آن‌ها IPS LED بوده و رزولوشن 4K دارند.

برند سام (SAM)

محصولات برند سام نیز به‌عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی شناخته می‌شوند. شرکت سام الکترونیک یک شرکت ایرانی تحت‌ نظارت سام سرویس است. سام سرویس یک شرکت خدمات پس‌از فروش و گارانتی است که قبل‌از تحریم‌ها محصولات سامسونگ کره را در ایران ارائه می‌کرد.

اما پس‌از اینکه سامسونگ به طور رسمی از ایران خارج شد، این شرکت برند سام را برای محصولات الکترونیک ارائه کرد. تلویزیون‌هایی که این برند تولید می‌کند، کیفیت مناسبی داشته و از برخی محصولات چینی بهتر عمل می‌کنند. ازطرف‌دیگر قیمت آن‌ها نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

برند آیوا (Aiwa)

اگر می‌خواهید بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار را از برندهایی بخرید که کیفیت منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای دارند، بهتر است محصولات برند آیوا را نیز در لیست خود قرار دهید. آیوا را باید از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی برای محصولات صوتی و تصویری دانست که خلاف برندهای کره‌ای، قیمت مناسب‌تری دارند. تنوع محصولات این برند نیز زیاد بوده و قطعات بهترین نمایشگرهای 55 اینچ بازار توسط آن تولید می‌شوند.

برند اسنوا (Snowa)

آخرین برندی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ به شما معرفی کنیم، برند اسنوا نام دارد. قطعا این را می‌دانید که اسنوا یک شرکت بزرگ ایرانی درزمینه محصولات خانگی است. این برند محصولات متفاوتی را تولید کرده و از سال 1384 به این کار مشغول است.

به‌جرئت می‌توان گفت که تلویزیون‌های سایز 55 اینچ برند اسنوا بهترین کیفیت تصویر را در میان محصولات ایرانی و حتی برخی نمونه‌های چینی دارند. رنگ واضح، رزولوشن بالا و قابلیت‌های مختلف برای گیمینگ و تماشای فیلم از آپشن‌های این محصولات به‌شمار می‌روند.

جمع‌بندی

شاید با خودتان فکر کنید که چطور قادر به خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار هستید؟ برای این کار راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. پیشنهاد ما بررسی برترین برندهایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. همچنین باید بدانید که یک تلویزیون 55 اینچ باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد.

کیفیت تصویر 4K، پشتیبانی از Dolby Atmos و HDR، رنگ‌های طبیعی و روشنایی بالای تصویر از ویژگی‌هایی هستند که باید دررابطه‌با این محصول بلد باشید. برندهای دوو، اسنوا، آیوا و تی‌سی‌ال بهترین برندهایی محسوب می‌شوند که در این زمینه محصولات خوبی را تولید می‌کنند. شما قادر هستید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف همه این محصولات را با قیمتی عالی سفارش دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها