وام بدون ضامن | ثبت نام وام بدون ضامن

وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی برای وام بگیران در روز چهارشنبه | بشتابید و این وام را از دست ندهید

کد خبر: 1315562

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌شان را از این بانک دریافت کنند و دارای رتبه اعتباری مناسب باشند.

وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی برای وام بگیران در روز چهارشنبه | بشتابید و این وام را از دست ندهید

 طرح 100 میلیون تومانی وام بدون ضامن بانک ملی ویژه آن دسته از مشتریانی است که در این بانک دارای حساب سپرده قرض الحسنه هستند و موفق به کسب رتبه اعتباری B ،A یا C از سوی بانک مرکزی شده‌اند. سقف مبلغ این تسهیلات بسته به رتبه اعتباری متقاضی تا 100 میلیون تومان است که با نرخ سود 23 درصدی، مدت بازپرداخت چهارساله و بدون نیاز به ضامن به آنان پرداخت می‌شود. گفتنی است دوره بازپرداخت این تسهیلات برای وام تا سقف 50 میلیون تومان، 36 ماهه است.

مشمولان دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ملی تمامی مشتریانی هستند که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب خود واقع در بانک ملی دریافت می‌کنند. این اشخاص برای دریافت این تسهیلات به گواهی کسر از حقوق و رتبه اعتباری مناسب نیازمندند تا بانک ملی بدون درخواست ضامن رسمی به آنها 100 میلیون تومان وام پرداخت کند.

شرایط بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی

با احتساب نرخ 23 درصدی سود و مهلت 48 ماهه بازپرداخت، چنانچه شخص متقاضی موفق به دریافت 100 میلیون تومان وام شود، باید در هر قسط مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک ملی بپردازد. به این ترتیب، مجموع رقم اصل و سود وام در پایان دوره بازپرداخت به 153 میلیون و 847 هزار تومان می‌رسد.

شایان ذکر است از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی خواهد بود.

باتوجه به اینکه بانک شهر برای این تسهیلات سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصدی و حداکثر 48 ماه فرصت برای بازپرداخت اقساط تعیین کرده است، وام‌گیرنده پس از دریافت وام باید در هر قسط مبلغ 15 میلیون و 800 هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک نیز که شامل اصل مبلغ وام و سود آن می‌شود در پایان مدت سررسید به 758 میلیون تومان خواهد رسید.

از دیگر شروط بانک ملی برای پرداخت وام آتیه ملی این است که متقاضی باید حداقل مبلغ 100 هزارتومان در حساب کوتاه‌مدت خود سپرده‌گذاری کند که حداکثر مدت تعیین شده برای این نوع سپرده‌گذاری 15 سال است. بانک ملی همچنین باتوجه به نرخ سود مطابق با مصوبات شورای پول و اعتبار، برای سپرده وام‌گیرنده سود پرداخت خواهد کرد.

درصورت سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، میانگین کل حساب مشتری که شامل مبالغ واریزی و سودهای دریافت‌شده می‌شود، در طول دوره ملاک اعطای تسهیلات قرار می‌گیرد و مشتری علاوه بر مانده سپرده، می‌تواند از تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار بهره‌مند گردد. یعنی اگر شخصی پنج سال میانگین حساب داشته باشد می‌تواند تا 20 برابر از مبلغ سپرده خود تا سقف 500 میلیون تومان وام آتی ملی را از بانک ملی دریافت کند.

جزئیات این نوع سپرده با سپرده کوتاه‌مدت تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله اینکه حداقل سپرده موجود در حساب باید یک میلیون تومان باشد و حداکثر مدت سپرده‌گذاری 15 سال تعیین شده است. برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت بانک ملی سود پرداخت خواهد کرد که این درصد به صورت ماهیانه به حساب کوتاه‌مدت ویژه طرح آتیه ملی واریز می‌شود. متقاضی 15 سال از زمان سپرده‌گذاری متقاضی گذشته باشد، می‌تواند تا 25 برابر از معدل حساب خود و تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام دریافت کند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد