همسان سازی حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز چهارشنبه

۳ واریزی علی الحساب به حساب بازنشستگان در ۱۱ شهریور | همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز یکشنبه کلید خورد

کد خبر: 1312000

خبر مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان را بخوانید ‌.

۳ واریزی علی الحساب به حساب بازنشستگان در ۱۱ شهریور | همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز یکشنبه کلید خورد

حمید حاج اسماعیلی با اشاره به آغاز هفته دولت به ارزیابی اقدامات دولت چهاردهم پرداخت و گفت: آن چیزی که اکنون مهم است و مردم منتظرند ببینند، تغییر همسان سازی حقوق بازنشستگان است زیرا آقای پزشکیان با شعار تغییر وارد عرصه انتخابات شد.

 به همین دلیل بخشی از مردم مجاب شدند که به انتخابات اقبال نشان بدهند و شرکت کنند لذا اکنون که دولت چهاردهم شکل گرفته و شروع به کار کرده انتظار این است که نشانه‌هایی از تغییر در رویکرد اجرایی دولت برای نیازها، مطالبات و خواسته‌های مردم دیده شود.

این کارشناس حوزه کار در ادامه اولویت‌های دولت چهاردهم در مقطع کنونی را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از اولویت‌های دولت باید ثبات قیمتها باشد و در جهت جلوگیری از گرانی کالاها که معمولا همه ساله اتفاق می‌افتد اقدام کند. مردم در این شرایط انتظار دارند که نشانه‌های مثبتی را برای بهبود معیشت و رفع مشکلاتشان، ایجاد رفاه عمومی و مقابله با تورم و گرانی احساس کنند.

حاج اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که دولت چهاردهم با توجه به برنامه هفتم توسعه کدام موضوعات و مسایل را اولویت‌بندی خواهد کرد؟ گفت: در شرایط حاضر دولت باید اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اولویت قرار دهد زیرا مبنای کار دولت عمل به قوانین مصوب است و تاکید رئیس جمهور اجرای برنامه هفتم به عنوان سند بالادستی بوده است لذا آنچه در این زمان مهم است، اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هم در بخش دولتی و هم در بخش بازنشستگان تامین اجتماعی است.

یاسر گریوانی؛ مدیر کل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت مبلغ یک میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دستور کار امور مالی این صندوق قرار دارد و مبلغ مذکور نهایتا تا شنبه به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز خواهد شد/منبع:اقتصادنیوز

اظهارت جدید،معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری را در ادامه بخوانید.

واریزمتناسب سازی حقوق بازنشستگان آغاز شد. مبلغی ما به التفاوت فروردین تا مرداد به این دسته از بازنشستگان واریز شدن. این قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان ادامه خواهد داشت .

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه گفت : بر این اساس، حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خویش‌فرما از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون محاسبه شده و امروز به حساب ایشان واریز شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد