تعطیلی شنبه | تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن | زمان اجرای تعطیلی شنبه ها

فوری/ خبر فوری دولت رئیسی درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن | شنبه تعطیل شد ؟

کد خبر: 1273416

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور خبر جدیدی درخصوص تعطیلی شنبه 21 بهمن در سراسر کشور داد.

فوری/ خبر فوری دولت رئیسی درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن | شنبه تعطیل شد ؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن را به خود کارکنان واگذار کردیم، در دولت تعطیلی شنبه مطرح شد اما تصمیمی اتخاذ نشد.

آقای رئیس‌جمهور علاقه خاصی به ورزشکاران دارند و همین که جزو ۴ تیم برتر قرار گرفتیم با آنها تماس برقرار کردند. باید دید در صورت رفتن به فینال با حجم کاری که آقای رئیس‌جمهور دارند می‌توانند در قطر حضور پیدا کنند یا نه.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشته است، گمانه زنی‌ها برای تعطیلی شنبه اعلام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه گفت: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه نیست، اما ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد پیش بینی بازی بین ایران و قطر گفت: امیدواریم دل ملت ایران در شب مبعث نبی مکرم اسلام شاد شود و نتیجه این بازی ۲ به یک به نفع ایران به پایان برسد. غالب مردم ایران به این بازی و فوتبال علاقه دارند و امیدواریم که همواره شاهد موفقیت‌های ورزشکاران عزیز کشورمان باشیم. من خودم تا سال ۸۲ فوتبالی بودم و چون پایم شکست نتوانستم بازی کنم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه گفت: دولت اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند امروز اعلام می‌کرد، البته موضوع تعطیلی شنبه را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که بخواهند از مرخصی استفاده کنند.

وی افزود: فعلا برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه نیست ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود البته امروز در دولت مطرح شد و تصیمی اتخاذ نشد.

رئیس سازمان امور استخدامی گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند.

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند که بعید می‌دانم این موضوع تصویب شود.

اطلاعیه دانشگاه برای تعطیلی شنبه 21 بهمن ماه 1402

با عنایت به تعطیلی روزهای پنجشنبه 19 بهمن ماه به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص) و یکشنبه 22 بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به استحضار کلیه دانشگاهیان محترم می رساند، به استناد بند یازده از سی و سومین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه مورخ 1402/11/18 و تبصره 1 ماده آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، روز شنبه 21 بهمن ماه 1402 تعطیل اعلام می گردد

حجم ویدیو: 13.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58 دانلود ویدیو
۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها