هشدار فرمانده کل سپاه به اسرائیلی‌ها/ به لوله‌های تاد اعتماد نکنید

کد خبر: 1323478

فرمانده کل سپاه خطاب به اسرائیلی‌ها: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدودی تکیه کرده‌اید.

هشدار فرمانده کل سپاه به اسرائیلی‌ها/  به لوله‌های تاد اعتماد نکنید

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم که به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس ما نگاهی بیندازد، ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد؟ رژیمی که با یک عملیات می‌شکند، نباید اینقدر مغرور موفقیت‌های کاذبی شود که در اثر کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع به دست آورده است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سوم آبان‌ماه در کنگره ملی ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه که در مجموعه فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت عرض شهادت فرماندهان و رهبران بزرگ جبهه مقاومت را در دفاع از هویت، حیثیت و کرامت مسلمانان در مقابل پیچیده‌ترین دشمنان اسلام و بشریت در سرزمین‌های مقدس فلسطین و لبنان، اظهار کرد: معمولاً مردمان هر دیاری الهام‌یافته از طبیعت آن دیدار هستند، کرمانشاهیان همانند ارتفاعات بلند این سرزمین سربلند، همانند صخره‌های سختش؛ مقاوم، همچون ارتفاعاتش سربلند؛ مقاوم‌اند، مانند طبیعت زیبا و دشت‌های سرسبز آن با طراوت‌اند، مردم کرمانشاه مظاهر جوانمردی، غیرت، امنیت و تعصب هستند.

وی ادامه داد: مردمان این دیار همواره از دین و وطن خود دفاع  کردند، این سرزمین دروازه‌ای از بهشت است، یک قطعه جاودان از جهاد فراموش نشدنی ملت بزرگ ایران در مقابل یک جهان قدرت آراسته و شکل یافته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردمان این دیار مهربان، صمیمی، صادق و مرزبان هستند که در سخت‌ترین لحظه‌های جنگ این سرزمین را ترک نکردند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: مردم کرمانشاه و همه شهرهای این خطه زندگی و جنگ را با هم و درهم آمیختند، در جنگ زندگی کردند و در زندگی جنگیدند، قریب به ۱۰ هزار شهید والامقام از این سرزمین هزاران شهید والامقام از سایر نقاط کشور بزرگ ایران سند زنده و آشکار از صدق وعده این مردم است.

وی با بیان اینکه مردمان این سرزمین جوانمردانه و شجاعانه در مقابل توطئه‌های تجزیه‌طلبانه ایستادند و آن حماسه باشکوه را رقم زدند، اظهار کرد: شهیدان بزرگی چون شهید چمران و اصغرزاده و دیگر شهدا و پاسدارانی که در آن شب‌ها و روزهای سخت با مردم این سرزمین هنرمندانه شکوه ایثار و جانبازی و شهادت را به تصویر کشیدند تا تاریخ شاهد یک رویداد استثنایی روی زمین باشد؛ چه شهیدانی که از این سرزمین به خطوط مقدم شتافتند.

فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: شهیدان، ارتفاعات را حفظ کردند، اجازه اشغال این سرزمین را ندادند، چون از حضرت علی (ع) آموخته بودند که اگر دشمن در سرزمین وارد شود آن ملت ذلیل می‌شود؛ اگر ملتی لباس جهاد را از تن به در آورد ذلیل می‌شود. اگر ملتی نعمت جهاد را ترک کند، خداوند بر او لباس ذلت می‌پوشاند.

سرلشکر سلامی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مردمان این سرزمین تعلیم یافته مکتب اسلام و اهل بیت (ع) هستند و در جنگ، مبارزه را مشق کردند تا سرمشق بزرگی برای نسل‌هایی باشند که از پی یکدیگر و روی این زمین مطهر و مقدس زندگی می‌کنند. آن‌ها باید به حیاتی طیبه در این سرزمین مقدس وفادار بمانند و این تجلیل باور عظمت این ۱۰ هزار شهید بوده و گواهی بر این حقیقت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم همچنان با شهدا زندگی می‌کنند، آن‌ها برای همیشه برای ما عزت، اقتدار، امنیت و آرامش آوردند، خانواده عزیز شهیدان چشم و چراغ این ملتند و همچنان در میانه این مردم نورافشانی می‌کنند؛ آنها عزیزترین مردمان این جامعه هستند و همه آن‌ها شایسته احترام فوق‌العاده.

شکست متعلق به ملتی‌ است که از جهاد واهمه دارد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تا زمانی که شمشیرها در دست جوانان ماست و پیشانی‌بند‌های جهاد بر پیشانی جوانان ما بسته می‌شود، تا وقتی که مادران و پدران جوانان خود را به میدان جنگ تشویق می‌کنند و تا وقتی همسران بر مجاهدت شوهرانشان صبر می‌کنند، تا وقتی فرزندان خانواده نبود پدر را تحمل می‌کنند، این کشور و ملتی با این مشخصات، هرگز آسیب نمی‌بینند هرگز شکست نمی‌خورند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: شکست متعلق به ملتی‌ است که از جهاد واهمه دارد و از قدرت ظاهری دشمن می‌ترسد.

وی در ادامه سخنانش به شرایط امروز جهان اسلام و جبهه مقاومت پرداخت و اظهار کرد: امروز نیز همان روحیه مقاومت و ایثارگری که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم، در غزه و لبنان ادامه دارد. مردمان این مناطق با الهام از روح عاشورا و کلام الهی در مقابل دشمنان قسم‌خورده اسلام ایستادگی می‌کنند. کودکان و نوجوانان غزه با ایمان و شجاعتی وصف‌ناپذیر به همه جهان درس مقاومت می‌دهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فروپاشی تدریجی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی امروز در حال کندن تدریجی گورستانی است که درمیانه آن دفن خواهد شد؛ این سنت الهی است؛ این رژیم که بر پایه ظلم و جنایت بنا شده است قابلیت بقا و ادامه حیات ندارد، رژیم صهیونیستی امروز دیگر مشروعیتی در جهان ندارد و منزوی‌ترینو منفورترین نظام سیاسی دنیا محسوب می‌شود. حتی ورزشکاران این رژیم جایی در میادین بین‌المللی ندارند و هیچ کس مقامات این رژیم را درکشورش نمی‌پذیرد و هیچ مقامی جز حامیان آن، تمایل به سفر به این سرزمین ندارد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: این رژیم باید یک بغض پایدار در میان نسل‌های مختلفی که از پی هم در جهان اسلام می‌آیند فراهم کند تا این بغض‌ها در گلوها باه سلاخ تبدیل شود که در نهایت توسط جوانان جهان اسلام در یک یورش همه جانبه او را از صفحه روزگار محو کنند.

وی با اشاره به ضعف‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این رژیم در لبه پرتگاه است؛ رژیمی محصور در یک سرزمین کوچک که در جوار آن مردمانی زندگی می‌کنند که همه آرزوی محو آن از سرزمین وجود را دارند. سرزمین کوچکی که اگر جمعیت آن آواره شود جایی برای اسکان آنها وجود ندارد، عمقی ندارد و یک طرفش به دریاست و سمت دیگرش به کشورهای مسلمان.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این رژیم با تکیه بر سامانه‌های پدافندی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، به دنبال بقاست اما این اقدامات، نشانه ضعف و فروپاشی آن‌هاست. همان‌طور که در عملیات‌های بزرگ مانند فتح‌المبین و بیت‌المقدس شکست خوردند، در آینده نیز نخواهند توانست در برابر موج خروشان مقاومت ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: ما به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم به عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما نگاهی بیندازد و ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح المبین دیگر بایست،‌ آیا اگر موتور عملیات زمینی روشن شود می‌تواند از مقیاس عملیات بیت‌المقدس ما در سال ۶۱ بگریزد؟ رژیمی که با یک عملیات می‌شکند نباید اینقدر مغرور موفقیت‌های کاذبی شود که در اثر کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع به دست آورده است این‌ها موفقیت نیست ننگ است عامل نفرت است عامل شکست است.

سرلشکر سلامی افزود: جوانان لبنانی و جوانان فلسطینی در مقابل این جماعت شرور جوانمردانه ایستاده‌اند مطمئن باشند جوانان جهان اسلام به آنان خواهند پیوست، رژیم صهیونیستی اجازه حیات نخواهد یافت او شایسته حیات نیست؛ این رژیم پوسیده و فرسوده به چند پرتابگر موشک‌های ضد موشک تکیه کرده است.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد:‌ آنها فکر می‌کنند این تادها و پیکان‌ها نجات‌بخش رژیم از یک نبرد وسیع خواهند بود، قطعاً اشتباه می‌کنند؛ همانطور که در وعده صادق ۲ این سامانه‌ها از کار افتادند، تادها هم از کار خواهند افتاد باز هم به آن‌ها می‌گوییم به این سامانه‌ها اعتماد نکنید این‌ها محدودند، به قدرت محدود تکیه کرده‌اید، هرچه شما بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر آن شلیک می‌کنند و شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید ما شما را شکست خواهیم داد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: دشمن خانه‌ها را تخریب می‌کند و کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع را به عنوان اسناد پیروزی خود از صفحات تلویزیون‌های جهان به همه مردم جهان مخابره می‌کند تمام هنر خود را در تخریب زندگی انسان‌ها می‌داند، اما در آن سوی این جبهه مردمانی هستند حتی کودکانی که از بدو زندگی در جهاد متولد شدند کودکان قرآن می‌خوانند، آیات جهاد را می‌خوانند و درس ایستادگی به همه عالم می‌دهند این کودکان غزه معلمان بشریت هستند، آموزگاران شرف‌، معلمان انسانیت‌، این‌ها بزرگ‌اند هرچند جسم کوچکی دارند. کودکانه سخن می‌گویند، اما مردانه عمل می‌کنند آن دخترکی که خواهر خویش را که مجروح است به دوش می‌گیرد آن پسر خردسالی که شهادتین را در گوش خواهر کوچک خود می‌خواند، بزرگ هستند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما به فضل الهی در مقابل این جماعت شرور ایستاده‌ایم، آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت این‌ها گره زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند، امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می‌آید، از تمام آن شکوه ابرقدرتی آمریکا همین روی زمین مانده است./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد