الحاق ۷۵۰ فروند شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه در ۱۳ الحاق اخیر

کد خبر: 1305326

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در ۱۳ الحاق سالیان اخیر، ۷۵۰ فروند انواع شناور رزمی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد که تنها ۳ فروند از آنها از کلاس شناور شهید سلیمانی است.

الحاق ۷۵۰ فروند شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه در ۱۳ الحاق اخیر

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به ارزیابی عملکرد نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های گوناگون، انضباط عملیاتی، بررسی شیوه‌ها و تکنیک‌ها، تحلیل مؤلفه‌های قدرت پرداخت.

سردار تنگسیری در ابتدای سخنان خود عنوان کرد: نقش هر یک از این مؤلفه‌ها در صحنه‌های عینی و میدان‌های عملیاتی ملموس و پیش‌بینی شده، با  تمرکز بر اولویت‌ها، گسترش ابعاد گوناگون اشراف اطلاعاتی، توجه به عوامل ارتقای قدرت تحلیل و پیش‌بینی در حوزه مأموریتی با محوریت راهبُرد دریایی سپاه، توجه به راه‌های گسترش، تحکیم، تثبیت و عمق‌بخشی به مؤلفه‌هایی همچون صلابت، ایمان، معنویت، قاطعیت می‌تواند دشمن را در میدان واقعی نبرد به عقب براند.

وی در ادامه با اشاره فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر  ایجاد نیروی دریایی در طراز انقلاب اسلامی افزود: تاکنون 13 الحاق تجهیزات رزمی را در نیرو با مدد خدای توانا انجام داده‌ایم و در طول این پنج سال بیش از ۷۵۰ شناور سنگین و اقیانوس‌پیما،  نیمه‌سنگین و رزمی، رزمی پشتیبانی، شناورهای تندرو نسل جدید و انبوهی از موشک، اژدر و سایر ادوات دریایی را وارد سازمان نیرو کرده‌ایم. این را  تنها لطف خداوند و حمایت رهبر معظم و فرزانه  انقلاب اسلامی می‌دانیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در نیروی دریایی دائما چهار موضوع را مرور می‌کنیم گفت: اولین آن‌ها حرکت به سمت نیروی دریایی در تراز انقلاب اسلامی است. دوم، ارتقای جغرافیای مأموریت، از خلیج‌فارس ورود در مأموریت‌های اقیانوسی در کنار هم‌رزمان عزیزمان در نیروی دریایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی است.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه ارتقای در تجهیزات را باقوت دنبال می‌کنیم گفت: ما امروز افتخار می‌کنیم در نیروی دریایی سپاه از موشک 10 کیلومتری تا 2 هزارکیلومتری را خودمان تولید می‌کنیم.

فرمانده ندسا، بسیج دریایی را  پدیده‌ای نو تأسیس و بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج دریایی  بسیار مورد تأکید رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی  هست. در سالیان اخیر بیش از ۱۷ هزار شناور صیادی و تجاری مردم عزیزمان را که داوطلبانه حضور دارند را در این قالب سازماندهی کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری اساس حضور اثرگذار سپاه را توجه به مردم بر شمرد و افزود: مردم به‌عنوان پشتیبان اصلی و صاحبان این انقلاب و نظام‌اند.در نیروی دریایی سپاه مردم‌یاری و مردم‌داری از اساسی‌ترین امور است و الحمدلله این کارها در سواحل هم  جنوب و هم شمال در حال  انجام است. /فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد