کاهش دمای هوای تهران تا روز سه‌شنبه/ روند افزایش دما از روز چهارشنبه

کد خبر: 1304993

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هوای تهران طی دو روز آینده خبر داد.

کاهش دمای هوای تهران تا روز سه‌شنبه/ روند افزایش دما از روز چهارشنبه

«صادق ضیائیان» رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: برای امروز دوشنبه بارش‌هایی در استان‌های ساحلی دریای خزر، استان گلستان، مازندران و گیلان پیش‌بینی می‌کنیم. در استان گیلان این بارش‌ها با شدت قابل توجهی همراه است.

وی ادامه داد: برای فردا بارش‌های رگباری در جنوب شرق کشور یعنی جنوب استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان پیش‌بینی می‌کنیم. این بارش‌ها ناشی از مانسون هند است و فردا و پس‌فردا ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در روز پنجشنبه نیز بارش‌ها در سواحل دریای خزر و استان‌های مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود و در جنوب کشور، شمال استان هرمزگان، جنوب شرق استان فارس بارش‌هایی را خواهیم داشت.

ضیاییان درباره وضعیت دما گفت: در شهر تهران انتظار داریم امروز و فردا روند کاهش دما را داشته باشیم و دوباره از روز چهارشنبه افزایش نسبی را در دما خواهیم داشت اگرچه این افزایش دما به مانند گرمای هوا در هفته گذشته نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در سایر نقاط کشور نیز برای فردا یک افزایش دما را در مناطق شمال غرب کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، کردستان و اردبیل خواهیم داشت.همچنین در نوار شمالی کشور شامل استان‌های مازندران و سواحل دریای خزر و خراسان شمالی افزایش دما را پیش‌بینی می‌کنیم. در روز چهارشنبه نیز تقریبا اغلب مناطق کشور افزایش دما را خواهند داشت. البته در نیمه شمالی کشور کاهش دما و در نیمه جنوبی کشور افزایش دما را خواهیم داشت. همچنین در روز جمعه کاهش دما را در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: طی امروز وزش باد ۱۲۰ روزه در شمال استان سیستان و بلوچستان منطقه زابل و جنوب خراسان جنوبی را خواهیم داشت. همچنین برای فردا این وضعیت در این مناطق ادامه خواهد داشت و غالبا در همین مناطق است که تا چند روز وزش باد شدید را به ویژه در جنوب استان سیستان خواهیم داشت.

ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد