آغاز فروش اقساطی محصولات فرداموتورز | فروش فول آپشن ترین خودرو رقیب هایما

کد خبر: 1298280

شرکت فرداموتورز برنامه دارد تا به زودی برنامه فروش اقساطی محصولات خود را آغاز نماید. این برنامه فروش از درگاه نمایندگی های رسمی فعال خواهد شد.

آغاز فروش اقساطی محصولات فرداموتورز | فروش فول آپشن ترین خودرو رقیب هایما

فروش اقساطی محصولات فرداموتورز به زودی آغاز خواهد شد و در برنامه فروش پیش رو تمامی سبد محصول فرداموتورز عرضه می شود. این شرکت برنامه دارد تا کراس اوور SX5، شاسی بلند T5، سوبا M4 و فردا 511 را به صورت اقساطی عرضه کند. بر اساس اطلاعات موجود مجوز های لازم برای فعال سازی این شرایط فروش با قیمت قطعی از سازمان حمایت اخذ شده و جزئیات برنامه فروش به زودی اعلام می شود. در حال حاضر شرکت فرداموتورز بیش از 45 نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و فروش اقساطی پیش رو هم تنها از درگاه نمایندگی های فروش رسمی این شرکت انجام می شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت و یا دیگر نمایندگی های فروش رسمی نسبت به ثبت نام اقساطی خودروهای فرداموتورز اقدام نمایند. در حال حاضر دو خط تولید استاندارد فرداموتورز در سمنان و بروجرد فعال هستند و با تولید مستمر در هر دو خط، امسال برنامه افزایش تیراژ را برای تمامی محصولات این شرکت خواهیم داشت. قرار است در برنامه فروش اقساطی پیش رو حجم بالایی از محصولات این شرکت به فروش برسند و ظرفیت عرضه از فروش های قبلی بیشتر خواهد بود.

آغاز فروش اقساطی محصولات فرداموتورز

شرکت فرداموتورز برنامه دارد تا به زودی برنامه فروش اقساطی محصولات خود را آغاز نماید. این برنامه فروش از درگاه نمایندگی ها رسمی فعال خواهد شد.

فروش اقساطی محصولات فرداموتورز به زودی آغاز خواهد شد و در برنامه فروش پیش رو تمامی سبد محصول فرداموتورز عرضه می شود. این شرکت برنامه دارد تا کراس اوور SX5، شاسی بلند T5، سوبا M4 و فردا ۵۱۱ را به صورت اقساطی عرضه کند. بر اساس اطلاعات موجود مجوز های لازم برای فعال سازی این شرایط فروش با قیمت قطعی از سازمان حمایت اخذ شده و جزئیات برنامه فروش به زودی اعلام می شود. در حال حاضر شرکت فرداموتور بیش از ۴۵ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و فروش اقساطی پیش رو هم تنها از درگاه نمایندگی های فروش رسمی این شرکت انجام می شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت و یا دیگر نمایندگی های فروش رسمی نسبت به ثبت نام اقساطی خودروهای فرداموتورز اقدام نمایند. در حال حاضر دو خط تولید استاندارد فرداموتور در سمنان و بروجرد فعال هستند و با تولید مستمر در هر دو خط، امسال برنامه افزایش تیراژ را برای تمامی محصولات این شرکت خواهیم داشت. قرار است در برنامه فروش اقساطی پیش رو حجم بالایی از محصولات این شرکت به فروش برسند و ظرفیت عرضه از فروش های قبلی بیشتر خواهد بود.

در حال حاضر فرداموتور ۴ خودرو در سبد محصولات خود دارد. فردا ۵۱۱ سدان اقتصادی این شرکت است که رقیب مستقیم جک جی ۴ و سدان های داخلی نظیر تارا و دنا پلاس به حساب می آید. محصول دیگر این شرکت FMC SX5 است که یک کراس اوور اقتصادی در رده میانی بازار است و به عنوان رقیب کراس اوور های کامپکت و اقتصادی بازار شناخته می شود. دیگر محصول فردا موتور T5 نام دارد که یک کراس اوور متوسط با امکانات کامل به حساب می آید. اما پرچمدار فعلی این شرکت M4 است که در کلاس MPV های لوکس بازار قرار دارد و به عنوان گران ترین و فول آپشن ترین محصول فردا موتورز شناخته می شود و رقیب مستقیم هایما ۷X ایران خودرو در بازار است.

به زودی جزئیات شرایط فروش اقساطی فردا موتور توسط این شرکت به صورت رسمی اعلام خواهد شد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها