تعطیلی ۱۶ خرداد

خبر فوری از تعطیلی رسمی 16 خرداد 1403 | چهارشنبه 16خرداد تعطیل شد؟

کد خبر: 1294496

خبرهایی مبنی بر احتمال تعطیلی چهارشنبه 16 خردادماه در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات آن را در ادامه با هم می خوانیم.

خبر فوری از تعطیلی رسمی 16 خرداد 1403 | چهارشنبه 16خرداد تعطیل شد؟

خبرنگار شکیبا بقال راده: باتوجه به تعطیلی دوشنبه و سه شنبه، 14 و 15خرداد، آیا چهارشنبه 16خرداد نیز تعطیل خواهد بود؟

جزییات سه روز تعطیلات رسمی خرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) تعطیل رسمی اعلام شده است. بنابراین دوشنبه و سه شنبه هفته آینده تعطیل است. ۲۸خرداد نیز عید قربان است و یکی از تعطیلات رسمی تقویم خرداد ۱۴۰۳ محسوب می‌شود. روز تعطیلی عید قربان نیز دوشنبه است.

تعطیلات رسمی در خرداد ۱۴۰۳

تعطیلی

تعطیلی چهارشنبه 16 خرداد رسمی شد؟

براساس تقویم رسمی کشور، سه شنبه و دوشنبه 14 و 15 خرداد تعطیلات رسمی هستند. با این اوصاف آیا چهارشنبه 16خرداد هم تعطیل است؟ در پاسخ به این سوال هنوز خبری رسمی اعلام نشده و به نظر میرسد چهارشنبه روز کاری است و قراری بر تعطیلی نیست. اما باز هم باید دید آیا لحظات پایانی نظر مسئولان در این رابطه تغییر خواهد کرد یا خیر.

ساعات کار ادارات از ۱۶ خردادماه تغییر می‌کند،عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

محمد حسین پارساییان اظهار داشت: ساعت کاری تمامی ادارات استان از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریورماه سال جاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین شد.

به گزارش برنا، وی گفت: همچنین روز‌های پنج‌شنبه نیز ساعت کاری ادارات و ارگان‌ها از ساعت ۶ صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

طی چند سال گذشته در فصل تابستان به علت گرمای هوا و با هدف کاهش میزان مصرف برق، استانداری ساعات کاری ادارات را در برخی ماه‌های سال تغییر می‌دهد.

شدت گرمای هوا در ماه‌های تیر و مردادماه در برخی نقاط یزد و از جمله بافق در برخی ساعات از ۵۰ درجه عبور می‌کند و این در حالیست که گرمای واقعی بیش از این عدد را نشان می‌دهد.

گفتنی است، استان یزد ۵۲ هزار و ۴۲ نفر کارمند دارد که ۶۰ درصد آن‌ها مرد و بقیه زن هستند/ مدیرمنتور

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد