فوری/ تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه 11 بهمن | مدارس این استان ها غیرحضوری شد

کد خبر: 1271956

آموزش و پرورش آذربایجان غربی: تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و‌ شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان سردشت در نوبت صبح، به صورت مجازی خواهد بود.

فوری/ تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه 11 بهمن | مدارس این استان ها غیرحضوری شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی مدارس استان غیرحضوری است.

به گزارش  مهر، بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

همچنین فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس برخی مناطق کردستان امروز چهارشنبه

مدارس برخی نقاط استان کردستان امروزچهارشنبه ۱۱بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است و کلاس‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، براین اساس با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر امروز چهارشنبه فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستاهای این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این شهرستان امروز تعطیل است.

تعطیلی مدارس روستایی شهرستان‌های دیواندره و دهگلان

آموزش و پرورش شهرستان دیواندره نیز اعلام کرد،به دلیل بارش و کولاک برف برودت هوا و یخبندان امروز چهارشنبه تمام مقاطع‌تحصیلی روستایی بصورت غیر حضوری و فعالیت آموزشی در بستر شاد خواهد بود.

همچنین فعالیت مدارس ابتدایی سطح شهر و مراکز پیش دبستانی این شهرسنتان نیز با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

با تصمیم فرماندار شهرستان دهگلان و با توجه به بارش برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر فعالیت کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول روستاهای شهرستان دهگلان نیز در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مدارس ابتدایی سطح شهر دهگلان و بلبان آباد از ساعت 10 صبح دایر خواهند شد و مراکز پیش دبستانی نیز در این روز تعطیل است.

تعطیلی مدارس ابتدایی بانه

با پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش و تایید فرماندار شهرستان بانه به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان امروز چهارشنبه فعالیت مدارس ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوریبوده و راکز پیش‌دبستانی نیز در نوبت صبح تعطیل است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد