قیمت خودروی وارداتی چینی ۲۰۲۳ | چانگان را چند از بازار آزاد بخریم؟

کد خبر: 1259701

چانگان و هونگچی H۵ از خودروهای وارداتی چینی ۲۰۲۳ هستند که چندماهی از واردات آنها توسط خودروسازی های سایپا و بهمن موتور می‌گذرد. بر اساس لیست قیمت خودروهای وارداتی، قیمت چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ حوالی یک میلیاردو۳۷۵ میلیون تومان است.

قیمت خودروی وارداتی چینی ۲۰۲۳  | چانگان را چند از بازار آزاد بخریم؟

چانگان و هونگچی H۵ از خودروهای وارداتی چینی ۲۰۲۳ هستند که چندماهی از واردات آنها توسط خودروسازی های سایپا و بهمن موتور می‌گذرد. بر اساس لیست قیمت خودروهای وارداتی، قیمت چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ حوالی یک میلیاردو۳۷۵ میلیون تومان است.  همچنین قیمت نمایندگی سایپا برای این مدل یک میلیاردو۲۷۴ میلیون شده است. قیمت چانگان وارداتی مدل CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ هم یک میلیاردو ۴۷۵ میلیون اعلام شده است. قیمت هونگچی H۵ هم ۲ میلیاردو۶۲۰ میلیون تومان ارزشگذای شده است.

قیمت پایه هونگچی خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است این قیمت علی‌الحساب است و پس از آن هزینه‌هایی از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

قیمت خودروهای چینی بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
 

چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲

۲۰۲۳ صفر ۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۲۳ صفر ۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۲۳ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۲۷۴,۱۳۲,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ ۲۰۲۳ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۱۴۳,۴۸۸,۰۰۰
هونگچی H5 ۲۰۲۳ صفر (قیمت نمایندگی) ۲,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
اقتصادآنلاین
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد