حراج پاییزه 2 محصول ایران خودرو با آپشن جدید | شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو در آبان ماه

کد خبر: 1254355

شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه خودروهای پژو ۲۰۷ و فوتون اعلام شد.

حراج پاییزه 2 محصول ایران خودرو با آپشن جدید | شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو در آبان ماه

شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه خودروهای پژو ۲۰۷ و فوتون اعلام شد.

ایران خودرو شرایط ثبت نام ۲۰۷ و فوتون تونلند را اعلام کرد. طبق اطلاعیه جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط و جزییات کامل را بخوانید.

شرایط ثبت نام کشنده فوتون ۱۴۰۲

شرایط فروش تونلند G7 اتوماتیک، از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام شده است. در این روش متقاضیان ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی می‌توانند هفت روش مختلف برای خرید فوتون تونلند را انتخاب کنند که برای هر روش، نرخ تسهیلات و زمان بازپرداخت تسهیلات نیز متفاوت است. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید. این طرح خارج از سامانه یکپارچه هست و تمام متقاضیان می‌توانند شرکت کنند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو دیزل فوتون

پیش پرداخت اولیه نقدی باید از کارت بانکی مالک قرارداد واریز شود و چک های مدت دار تکمیل مالی نیز متعلق به مالک قرارداد یا بستگان درجه یک ایشان باشد.

ثبت نام فوتون تونلند g۷ به انتخاب متقاضی صرفا برای یک دستگاه به یکی از دو روش خواهد بود؛ ضمانتنامه بانکی، ارائه چک ضمانت به میزان %۱۲۰ اقساط و ترهین خودرو با هزینه خریدار و بیمه بدنه خودرو برای مدت اقساط به ذینفعی شرکت ایران خودرو دیزل.

در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت مشروط بر گذشت یکماه از ثبت نام تا تاریخ انصراف تعلق می گیرد.

در صورت ثبت نام ایران خودرو و عدم احراز شرایط فوق ضمن منفسخ شدن قرارداد، متقاضی در سال ۱۴۰۲ امکان ثبت نام در هیچ یک از طرح های ثبت نام خودرو را نخواهد داشت و مطابق ضوابط شرکت وجه پیش پرداخت ظرف مدت بیست روز به حساب وی عودت داده می شود.

تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

سایت ثبت نام فوتون نشانی اینترنتی ir.ikd.esale://https است. گفتنی است ثبت نام تنها از طریق سایت ایران خودرو دیزل امکان پذیر است.

زمان ثبت نام ایران خودرو

زمان ثبت نام ایران خودرو دیزل از ساعت ۱۰ روز ۱۵ آبان است و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

قیمت ۲۰۷ ثبت نامی ۱۴۰۲

بر اساس شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو، قیمت ثبت نام ۲۰۷ ایران خودرو مدل سقف شیشه‌ای دنده‌ای برای فروش ۴۹۸ میلیون تومان است. متقاضیان ثبت نام ۲۰۷ پس از تکمیل مراحل واریزوجه در اسفند یا فروردین ماه خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. گفتنی است قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای به دلیل اضافه شدن آپشن‌هایی همچون سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، فرمان کمکی برقی و آینه داخلی فوتوکرومی حوالی ۱۵۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

66

شرایط ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت زمستان۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو ۲۰۷ اقدام کنند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مشخصات فوتون تونلند اتوماتیک

کلاس بدنه

پیکاپ

انتقال نیرو

دو دیفرانسیل

نوع جعبه دنده

8 سرعته خودکار

حداکثر توان

238 اسب بخار

تنفس موتور

توربوشارژ

تعداد سیلندر

4 سیلندر

مزایا و معایب فوتون تونلند اتوماتیک

مزایا

معایب

بررسی فوتون تونلند اتوماتیک

شرکت خودروسازی چینی فوتون، یکی از فعالان بزرگ این کشور در حوزه تولید خودروهای کار و تجاری است. پیش از ورود تونلند به بازار ایران، مشتریان ایرانی با کامیونت‌ها و کامیون‌های فوتون آشنا شده بودند. فوتون تونلند نیز به عنوان یک خودرو تجاری سبک، از سال 2011 میلادی توسط این شرکت به تولید می‌رسد. فوتون تونلند علاوه بر چین، در کلمبیا و استرالیا نیز به فروش می‌رسد. تونلند در واقع یک پیکاپ مقرون به صرفه و متوسط است. فوتون از طریق همکاری با شرکت‌های معتبری همچون کامینز و گترگ، توانست تا موتور و گیربکس مناسبی را برای تونلند تدارک ببیند. فوتون تونلند در سال 2018 مورد فیس لیفت قرار گرفت و در سال 2019 نیز نسخه جدید آن با نام فوتون تونلند G7 به بازار چین عرضه شد.

پیکاپ فوتون تونلند جدید

سابقه حضور فوتون تونلند در ایران به سال 1393 باز می‌گردد، زمانی که ایران خودرو دیزل نسل نخست این خودرو را با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی به بازار ایران آورد. تولید این نسخه تا سال 1399 ادامه یافت و از ابتدای سال 1400، نسخه‌های فیس لیفت فوتون تونلند به بازار ایران رسیدند. ایران خودرو در آذرماه 1401 از آخرین محصول این خانواده یعنی فوتون تونلند اتوماتیک رونمایی کرد. این پیکاپ رقیبی قدرتمند برای کلوت اتوماتیک و کی ام سی T8 خواهد بود.

داخل فوتون تونلند اتوماتیک

همزمان با تحول طراحی خارجی، ظاهر داخلی فوتون تونلند اتوماتیک نیز نسبت به نسخه‌های پیشین متحول شده است. سبک طراحی کابین فوتون تونلند اتوماتیک همانند کراس‌اوورهای نیمه لوکس چینی است و بنابراین سرنشینان سواری راحتی را درون این خودرو تجربه خواهند کرد.

پیکاپ فوتون تونلند جدید

دو صفحه نمایش دیجیتالی به صورت جداگانه در کابین این خودرو قرار داده شده‌اند. صفحه نمایش سیستم سرگرمی به صورت ذوزنقه روی قسمت فوقانی داشبورد نصب شده است و از الگوی طراحی داخلی بی ام و پیروی می‌کند. خوشبختانه کابین فوتون تونلند اتوماتیک دستخوش ساده سازی افراطی نشده است و تعدادی کنترلر فیزیکی در قسمت وسط داشبورد قرار گرفته‌اند. فرمان فوتون تونلند اتوماتیک از نوع دی کات است و دکمه‌های کنترلی روی آن قرار گرفته‌اند. نسخه‌هایی که توسط ایران خودرو به تولید می‌رسند، از تریم فیبرکربن روی داشبورد بهره‌مند شده‌اند. برخی قسمت‌های رودری نیز از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است که رضایت مخاطبان را در پی خواهد داشت. فاصله محوری فوتون تونلند اتوماتیک 3110 میلیمتر است که نیمی از این رقم به فضای بار و نیم دیگر به کابین خودرو و تجهیزات فنی اختصاص یافته است.

طراحی فوتون تونلند اتوماتیک

اگر بخواهیم ظاهر و سبک طراحی فوتون تونلند اتوماتیک را در یک کلام توصیف کنیم، باید گفت که این پیکاپ یک فورد رنجر چینی محسوب می‌شود. الگوبرداری طراحان فوتون از پیکاپ متوسط فورد یعنی رنجر به وضوح در قسمت‌های مختلف بدنه فوتون تونلند اتوماتیک مشخص است. اگر تصاویر فورد رنجر 2019 را نگاه کنید، متوجه خواهید شد که طراحان فوتون تک تک اجزای این پیکاپ آمریکایی را در محصول خود بازآفرینی کرده‌اند.

پیکاپ فوتون تونلند جدید

البته الگوبرداری از ظاهر پیکاپ‌های آمریکایی برای خلق فوتون تونلند اتوماتیک قابل ستایش است، چرا که چهره این پیکاپ در نسل نخست به شدت ساده و ناهماهنگ بود اما نسل دوم آن ظاهری زیبا و قابل قبول را به بینندگان ارائه می‌دهد. در بازاری که از حضور پیکاپ‌های آمریکایی محروم است، حضور نسخه مشابه چینی آن‌ها یک غنیمت محسوب می‌شود.

مشخصات فوتون تونلند اتوماتیک

پیشرانه در نظر گرفته شده برای فوتون تونلند اتوماتیک با سایر نسخه‌های این پیکاپ که تاکنون به بازار ما عرضه شده‌اند، تفاوت دارد. موتور بنزینی دولیتری توربوشارژر وظیفه تامین قدرت این پیکاپ را برعهده دارد که توسط بورگوارد (از زیرمجموعه‌های فوتون) تامین می‌شود. این موتور به سیستم پاشش مستقیم سوخت مجهز است و حداکثر راندمان آن 238 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. این پیشرانه از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و بنابراین به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

پیکاپ فوتون تونلند جدید

وظیفه انتقال قدرت در فوتون تونلند اتوماتیک بر عهده گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF قرار دارد. این گیربکس در حالت عادی قدرت را به یک دیفرانسیل ارسال می‌کند اما امکان فعال‌سازی حالات دو دیفرانسیل سبک و سنگین نیز برای این پیکاپ وجود دارد. در مجموع می‌توان گفت که ترکیب مشخصات فنی فوتون تونلند اتوماتیک یک مجموعه باکیفیت و رضایت‌بخش است.

مشخصات فنی فوتون تونلند اتوماتیک

نام خودرو

فوتون تونلند اتوماتیک

کشور سازنده

پرچم کشورچین

سال (طراحی)

2019

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

2002 سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت

238 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

360 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه

جعبه دنده

8 سرعته خودکار

شتاب 0 تا 100

-

حداکثر سرعت

170 کیلومتر در ساعت

وزن

1955 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

5340 طول - 1940 عرض - 1870 ارتفاع

فاصله بین دو محور

3110 میلیمتر

مصرف سوخت

    داخل شهر

    خارج از شهر

    ترکیبی

    حجم باک

    استاندارد آلایندگی

    میزان تولید CO2

    استاندارد امنیت

    -

    -

    9 لیتر در هر صد کیلومتر

    76 لیتر

    یورو 6

    -

امکانات و تجهیزات فوتون تونلند اتوماتیک

فوتون تونلند اتوماتیک قوی‌ترین و مجهزترین نسخه از این پیکاپ در بازارهای ایران و جهان است. از این رو امکانات بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبلی در این پیکاپ شاهد هستیم. در ادامه نگاهی به لیست امکانات رفاهی و ایمنی فوتون تونلند اتوماتیک خواهیم داشت: سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دو کیسه هوا، مه شکن جلو و عقب، دوربین 360 درجه، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، سنسور نور، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10.25 اینجی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، حالات رانندگی اکو و اسپرت، پدال شیفتر، روکش چرمی صندلی‌ها، جک هیدرولیک درب موتور و سنسور نمایشگر فشار باد تایرها.

امکانات فوتون تونلند اتوماتیک

کیسه هوا

دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو

سیستم صوتی

صفحه نمایش 10.25 اینچی

ترمز و پایداری

ABS - EBD - ESP - HDC - Auto Hold - ترمزهای جلو و عقب دیسکی

دیگر امکانات

تعلیق جلو جناغی دوبل، تعلیق عقب فنر تخت، وزن ناخالص 2775 کیلوگرم، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین 360 درجه، سنسور دنده عقب، سنسور نور، تنظیم برقی صندلی راننده، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، دکمه استارت، ورود بدون کلید، سیستم نمایش تنظیم باد TPMS

رقبای فوتون تونلند اتوماتیک در بازار

فوتون تونلند اتوماتیک در بازار چین رقبای بسیاری دارد اما در بازار ایران تعداد پیکاپ‌های اتوماتیک چندان پرشمار نیست. اصلی‌ترین رقیب فوتون تونلند اتوماتیک در ایران را بایستی کلوت اتوماتیک از مکث موتور بدانیم و پس از آن نیز کی ام سی T8 محبوب دیگر رقیب این پیکاپ خواهد بود. در هر صورت قیمت فوتون تونلند اتوماتیک فراتر از یک میلیارد تومان خواهد بود و همین مساله رقابت دشواری را برای پیکاپ‌های چینی دیگر در این محدوده قیمتی پدید خواهد آورد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد