چرخ خیاطی ژانومه: پیشرو در صنعت خیاطی

کد خبر: 1271980

چرخ خیاطی ژانومه یکی از پرطرفدار ترین مدل های چرخ خیاطی است که با داشتن مدل های متنوع، قابلیت های خاص و عملکرد فوق العاده سهم عمده ای از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. این برند پرطرفدار با تولید مدل های متنوع از انواع چرخ خیاطی گامی بزرگ در این صنعت پردرآمد برداشته است، به گونه ای که می توان ژانومه را برند پیشرو در صنعت خیاطی معرفی کرد.

چرخ خیاطی ژانومه: پیشرو در صنعت خیاطی

 

 

برند ژانومه همه ساله نمونه های مختلف از انواع چرخ خیاطی را در قالب ماشین های دوخت راسته دوز، میاندوز، سردوز و ... به بازار عرضه می کند که شما می توانید انواع آن را در فروشگاه های اینترنتی مشاهده نمایید.

 

تاریخچه برند ژانومه

ژانومه یکی از برند های معتبر ژاپنی است که از ابتدای سال 1921 و در توکیو آغاز به کار کرد. این برند معتبر با بیش از یک قرن سابقه درخشان در تولید انواع چرخ خیاطی خانگی و صنعتی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب، جز برند های مشهور جهانی به شمار می آید. استقبال بی نظیر از مدل های مختلف ژانومه سبب شد تا این برند با تاسیس شعبه های متعدد در کشورهایی مانند تایوان و تایلند نیاز بازار های جهانی را تامین نماید.

 

تنوع چرخ خیاطی ژانومه

این برند مدل های مختلف از چرخ خیاطی را طراحی و به بازارهای جهانی صادر می کند. با یک جستجو کوتاه در اینترنت و سرچ کردن عبارت "انواع چرخ خیاطی ژانومه " مدل های مختلف از این محصول در اختیار شما قرار می گیرد که در دسته های زیر قرار می گیرند:

 

چرخ خیاطی های خانگی ژانومه

این دسته از تولیدات ژانومه قابلیت و امکانات ساده تر دارند و به دو صورت مکانیکی و کامپیوتری به بازار عرضه می شوند.

 

چرخ خیاطی های نیمه صنعتی ژانومه

از این مدل از چرخ های خیاطی ژانومه هم در محیط های خانگی و هم در کسب و کار استفاده می شود. چرخ خیاطی های نیمه صنعتی ژانومه انتخاب ایده آل برای کارگاه های تولیدی کوچک و کسب و کار های نوپا هستند، زیرا در عین عملکرد قابل قبول و خوب؛ قیمت بسیار مناسب نیز دارند.

 

چرخ خیاطی های صنعتی ژانومه

برای راه اندازی کارگاه های تولید پوشاک، کیف و کفش، پرده و منسوجات دیگر باید به سراغ این مدل از چرخ های خیاطی ژانومه رفت. موتور های قدرتمند، امکانات پیشرفته و  قابلیت دوخت انواع پارچه ها باعث برتری آن به نسبت دیگر مدل های بازار شده است.

 

عوامل تفاوت در قیمت چرخ خیاطی ژانومه

تمام تولیدات ژانومه اصلی و با کیفیت هستند و به شما این امکان را می دهند تا با صرف هزینه مناسب، بتوانید از مزیت داشتن یک چرخ خیاطی با کیفیت بهره مند شود. با این وجود عوامل زیادی در قیمت چرخ خیاطی ژانومه اصل ژاپن تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نوع

انواع چرخ ژانومه در سه نوع کلی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و تولید میشوند که هر یک از آنها مناسب محیط های مختلف هستند. البته این را در نظر داشته باشید که برخی از تولیدات برند ژانومه به صورت دستی و به طور مکانیکی کار می کنند این در حالی است که در تولیدات جدیدی، پیشرفته ترین تکنولوژی ها بکار رفته و تمام مدل های به صورت کامپیوتری عمل می کنند.

 

مدل 

بدون شک مدل و عملکرد هر چرخ تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول دارد. در میان مدل های پرفروش از تولیدات برند ژانومه می توان به چرخ خیاطی راسته دوز اشاره کرد که امکان خرید انواع پارچه های نازک و ضخیم را دارد. مدل های میاندوز و سردوز هر یک در بخش های مختلف از کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند.

 

امکانات

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی اصلی می توان به قابلیت و امکانات هر یک از آنها اشاره کرد.این را در نظر داشته باشید که قابلیت چرخ های صنعتی به نسبت مدل های خانگی خیلی بیشتر است و همین امر سبب شده تا با قیمت بیشتری به فروش برسند.

 

نکات مهم در خرید چرخ خیاطی ژانومه

برای خرید بهترین مدل از انواع چرخ خیاطی ژانومه توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار هستند، این نکات تاثیر بسزایی در انتخاب شما خواهند داشت. میزان بودجه ای که برای خرید چرخ خیاطی در نظر گرفته اید در کنار نوع کاربری این محصول بسیار حائز اهمیت هستند، البته امکانات و قابلیت های چرخ خیاطی نیز نکات پر اهمیتی هستند.

علاوه بر موارد فوق، توجه به برخی ویژگی ها می تواند تاثیر زیادی در انتخاب و خرید شما داشته باشد؛ این ویژگی های شامل موارد زیر هستند:

  • تنوع در دوخت
  • کیفیت ساخت
  • طراحی ارگونومیک
  • نوع و قدرت موتور
  • قابلیت و امکانات پیشرفته

 

خرید چرخ خیاطی ژانومه از فروشگاه های معتبر

اگر به تازگی قصد راه اندازی کارگاه تولید پوشاک را دارید، یا در زمینه دوخت انواع کیف، کفش، پرده و ... فعالیت میکنید؛ خرید انواع چرخ خیاطی ژانومه با کیفیت عالی و قیمت مناسب انتخاب ایده آل به شمار می آید. با وجود اینکه تمامی تولیدات برند ژانومه از  کیفیت بالایی برخوردار هستند اما با مراجعه به مراکز معتبر می توانید از اصل بودن این تجهیزات اطمینان حاصل کنید. فروشگاه بزرگ امیر علی دوخت مجموعه حرفه ای در ارائه انواع چرخ خیاطی است که به شما امکان خرید انواع ماشین دوخت در برند های مختلف و مدل های متفاوت را می دهد. 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها