خرید تور استانبول و خرید بلیط ارزان هواپیما با سیمرغ ۲۴

کد خبر: 818407

از زیبایی های استانبول هر چه بگوییم کم گفتیم! آثار تاریخی و باستانی از یک طرف و جاذبه های طبیعی هم از طرف دیگر باعث جذابیت هر چه بیشتر این شهر آسیایی – اروپایی شده است.

خرید تور استانبول و خرید بلیط ارزان هواپیما با سیمرغ ۲۴

یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه استانبول است که هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران و توریست ها به آن جا سفر می کنند. استانبول بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر ترکیه است که از مقاصد اصلی توریست ها و مقاصد برتر گردشگری جهان محسوب می شود. جالب است بدانید که استانبول تنها شهری است که در جهان مرز بین دو قاره است! در واقع موقعیت استراتژیک این شهر در تنگه بسفر که دریای مدیترانه و دریای سیاه را به هم متصل می کند، یکی از ارزشمندترین دارایی های این شهر پر طرفدار محسوب می شود. باید بگوییم اگر شما به ماجراجویی و کشف وجوه مختلف یک شهر علاقه مند هستید، استانبول یک گزینه بسیار ایده آل برای شما محسوب می شود.

روش طلایی و اصولی کنترل آفات

از زیبایی های استانبول هر چه بگوییم کم گفتیم! آثار تاریخی و باستانی از یک طرف و جاذبه های طبیعی هم از طرف دیگر باعث جذابیت هر چه بیشتر این شهر آسیایی - اروپایی شده است. مسجد ایاصوفیه که نماد شهر استانبول محسوب می شود، به عنوان پربازدید کننده ترین نماد شهر استانبول شناخته می شود. این مسجد و موزه در میدانی به نام ایاصوفیه و در منطقه سلطان احمد قرار دارد. هنگام سفر به استانبول از دیدن تنگه بسفر هم غافل نشوید؛ زیرا که زیبایی های آن در هیچ کجای دنیا قابل روئت نیست. کاخ تاریخی توپکاپی هم از دیگر دیدنی های هیجان انگیز استانبول است. خیابان پر جنب و جوش و هیجان انگیز استقلال که پر است از مراکز خرید، کافه ها، رستوران و تمام چیزهای خوب، می تواند یک روز عالی را برای شما رقم بزنید. کاخ دولما باغچه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کلیسای آب انبار استانبول، برج گالاتا، مسجد جامع سلیمانیه، بازیلیکا سیسترن و... هم از دیگر دیدنیهای استانبول محسوب می شود. اما نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که برای سفر به استانبول باید از طریق خرید تور استانبول اقدام نمایید. بهترین و با کیفیت ترین تور استانبول را هم می توانید از آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش خریداری کنید. این آژانس مسافرتی معتبر، بهترین تور استانبول را با خدماتی عالی به شما ارائه می دهد. برای مشاهده تمامی تورهای موجود از جمله تور استانبول و انواع تور خارجی می توانید به سایت تکتازان پرواز عرش مراجعه کرده و یا با تلفن 8708 -021 تماس حاصل کرده و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما هم راحت ترین گزینه را برای خود نظر بگیرید. به این ترتیب که می توانید به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما سیمرغ 24 مراجعه کرده و بلیط ارزان هواپیما را برای خود خریداری نمایید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما کافی است وارد سایت شوید و شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ رفت و برگشت سفر و تعداد نفراتی که شما را در سفر همراهی می کنند را انتخاب کنید. سپس با مشاهده پروازهای موجود و مقایسه آن ها از نظر ایرلاین مربوطه، کلاس پروازی، ساعت پرواز، نوع هواپیما و... پرواز مورد نظر خود را خریداری کنید. در انتها هم پس از متصل شدن به درگاه بانکی و پرداخت هزینه بلیط به ایمیل شما ارسال می شود. به این ترتیب توانسته اید به راحتی برای خود تور استانبول و یا بلیط هواپیما خریداری نمایید. در ضمن اگر در زمینه خرید تور مسافرتی و یا بلیط ارزان هواپیما مشکلی برایتان پیش آمد می توانید با همکاران ما در پشتیبانی تماس حاصل کرده تا در اسرع وقت به امور شما رسیدگی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها