فوری؛ آغاز دور جدید فروش فوق العاده سایپا با شرایط از دم قسط از فردا | با سایپا بدون پیش پرداخت ماشین دار شو

کد خبر: 1287258

در ادامه جزئیات جدید از فروش فوق العاده سایپا را بخوانید.

فوری؛ آغاز دور جدید فروش فوق العاده سایپا با شرایط از دم قسط از فردا | با سایپا بدون پیش پرداخت ماشین دار شو

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:فروش فوق العاده سایپا در سامانه این شرکت فعال شد.شرایط طرح پیش فروش سایپا در اردیبهشت 1403 برای 5 محصول ساینا، شاهین، اطلس، کوییک و کوییک آر اعلام شد.

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می‌کند.

سایپانیوز گزارش کرد،‌ فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می‌ شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت‌نام کنند.این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می‌شود.

شرایط طرح پیش فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت 1403:

پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا اقدام نموده و در تاریخ 1403/02/03 پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق جدول بالا اعلام می گردد.

شریط فروش فوق العاده سایپا ویژه این محصول پرطرفدار اعلام شد.همچون سایر خودروها، قیمت خودرو کوییک نیز در سال 1403 با روند صعودی روبرو شد به گونه‌ای که در هفته دوم فروردین قیمت نقدی مدل‌های مختلف آن افزایش حدودا 5 تا 10 میلیون تومانی داشت.

کوییک از محصولات سواری مجموعه خودروسازی سایپا با اسم رسمی سایپا ۲۱۲ است. تولید این خودرو هاچ‌بک از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و به‌عنوان یک خودرو کاملا ایرانی روانه بازار شد. سایپا کوییک را در انواع مدل‌های دنده‌ای، اتومات و کوییک R تولید می‌کند. خودرو کوییک سومین خودرویی است که روی پلتفرم X200 سایپا تولید شده و به نوعی مدل هاچبک ساینا و ورژن کراس تیبا ۲ محسوب می‌شود.

همچون سایر خودروها، قیمت خودرو کوییک نیز در سال 1403 با روند صعودی روبرو شد به گونه‌ای که در هفته دوم فروردین قیمت نقدی مدل‌های مختلف آن افزایش حدودا 5 تا 10 میلیون تومانی داشت.

در حال حاضر قیمت کوییک ساده سفید رنگ 410 میلیون تومان است. برای خرید قسطی این خودرو پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به مبلغ 205 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت الزامی است.

50 درصد باقی مانده را می‌توان در اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه پرداخت کرد. در این شرایط فروش اقساطی کوییک، تحویل خودرو فوری بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌گردد. میزان هر قسط در جدول زیر قابل مشاهده است.

پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا ویژه این ۳ محصول ویژه نوروز ۱۴۰۳ از امروز 26 اسفند اسفندماه آغاز می‌شود.

شرایط فروش نوروزی محصولات شرکت سایپا به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت 11 صبح روز شنبه 26 اسفند تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدر‌س‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

لازم به توضیح است مشتریان می‌توانند قبل از تاریخ فوق به سایت مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها