لاستیک دولتی | ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۳ | ثبت نام لاستیک دولتی بارز

خبر فوری برای متقاضیان لاستیک دولتی؛ هر کارت ملی 4 حلقه لاستیک | از امشب با کارت ملی لاستیک دولتی نصف قیمت بگیرید + لینک

کد خبر: 1286722

ثبت نام لاستیک دولتی از امروز آغاز شد.

خبر فوری برای متقاضیان لاستیک دولتی؛ هر کارت ملی 4 حلقه لاستیک | از امشب با کارت ملی لاستیک دولتی نصف قیمت بگیرید + لینک

خبرنگار شکیبا بقال زاده: در روزهایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌ دولتی تنها راهی است که با استفاده از آن می‌توانید این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرید.

البته بسیاری تصور می‌کنند برای خرید انواع لاستیک باید صبح زود به نمایندگی یا کارخانه‌های تولیدکننده لاستیک مراجعه کنند و به همین دلیل قید خرید آن را می‌زنند یا فکر می‌کنند که ثبت نام لاستیک دولتی شامل محصولات باکیفیتی مثل کویر تایر نمی‌شود و اصلاً ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آن‌ها اینترنتی است و بیشتر فرایند آن‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود. در این مقاله هر ۳ روش و نکات آن‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

۴ روش برای خرید لاستیک دولتی کویر

اگر عمر مفید لاسیتک های خودرو شما به پایان است، وقت آن است که با این روش‌ها آشنا شوید. ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر به ۲ صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود که در ادامه با تمامی روش‌های خرید آنلاین و حضوری کویر تایر دولتی آشنا می‌شوید.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر از طریق سایت kavirtire.ir

لازم به ذکر است که سامانه فروش آنلاین سایت کویر تایر (kavirtire.ir) همیشه فعال نیست و ممکن است برای  ثبت نام کویر تایر دولتی مجبور شوید از روش‌های دیگر اقدام کنید. اگر این سامانه فعال بود، باید گام‌های زیر را برای خرید لاستیک کویر به قیمت دولتی طی کنید:

وارد آدرس https://kavirtire.ir/esale شوید.

پس از مطالعه شرایط، تیک تأیید آن را در پایین صفحه بزنید و بعد روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

کد ملی و شماره موبایل مالک خودرو را وارد کنید.

کد ۷ رقمی ارسال شده به شماره موبایل مالک را وارد کنید. توجه کنید که این کد رمز ورود شما به سیستم هم محسوب می‌شود و به همین دلیل آن را به خاطر بسپارید.

در مرحله بعد باید فرم مربوط به اطلاعات شخصی مالک، ایمیل، آدرس دقیق پستی و کد پستی مالک را وارد کنید. ورود تمامی این اطلاعات اجباری است و باید هنگام وارد کردن آن‌ها دقت کنید تا تحویل لاستیک با مشکل مواجه نشود.

سپس شرکت سازنده خودرو، نوع و پلاک آن را وارد کنید.

تصویر اسکن پشت و روی کارت ملی و کارت خودرو را آپلود کنید. فرمت این تصاویر باید Jpg و حجم آن‌ها زیر ۱۰۰ کیلو بایت باشد.

پس از تأیید مدارک مجدداً وارد سایت شوید و از میان محصولات موجود، گزینه‌ای که با خودروی شما (از نظر سایز) تناسب دارد را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید.

پس از پرداخت هزینه پست و لاستیک، خرید شما نهایی می‌شود.

لاستیک‌ها نهایتاً تا یک هفته بعد به دست شما می‌رسند و هنگام تحویل مأمور پست مدارک هویتی و کارت خودروی شما را بررسی می‌کند و بعد لاستیک را تحویل می‌دهد.

لاستیک دولتی

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر از طریق سامانه تخصیص تایر

در این روش باید وارد سایت دولتی www.kala.ntsw.ir شوید و پس از پایان ثبت نام لاستیک دولتی در این سایت، باید خودتان برای دریافت لاستیک به نمایندگی موردنظر مراجعه کنید. مراحل خرید کویر تایر دولتی از این سایت به شرح زیر است:

بهتر است در ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ که موجودی سایت به روز می‌شود وارد آن شوید.

کد ملی و شماره موبایل مالک خودرو را وارد کنید.

کد اعتبارسنجی ارسال شده به شماره موبایل را وارد کنید.

شماره شاسی و شماره موتور را وارد کنید.

سایز و سایر مشخصات لاستیک موردنظرتان را وارد کنید. برای دانستن این مشخصات، کافی است نگاهی به لاستیک‌های فعلی خود بیندازید یا یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید.

در مرحله بعد باید استان، شهر و نمایندگی موردنظر را از لیست موجود انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید برندهای موجود را هم ببینید.

فیش رزرو نوبت را پرینت بگیرید.

با در دست داشتن فیش، کارت ملی، کارت بانکی به نام مالک و مدارک خودرو، در زمان مقرر به نمایندگی مراجعه و لاستیک خود را تحویل بگیرید.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر در سایت‌های عاملین فروش اینترنتی

سایت شرکت کویر چند سایت را به عنوان عاملین فروش اینترنتی خود معرفی کرده که خرید از آن‌ها مشابه سایر فروشگاه‌های اینترنتی است و لاستیک کویر تایر دولتی را به همان قیمت سایت کویر تایر و سامانه تخصیص تایر به شما می‌فروشند. همچنین این عاملین فروش اینترنتی هم لاستیک را درب خانه به شما تحویل می‌دهند.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر به صورت حضوری

برای خرید حضوری لاستیک دولتی کویر، باید به یکی از نمایندگی‌های این شرکت که مشخصات آن‌ها در kavirtire.ir/representatives درج شده، مراجعه کنید. برای خرید حضوری نیز باید همان مدارکی که در خرید از سامانه تخصیص تایر نام بردیم را همراه خود داشته باشید.

مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از ثبت نام لاستیک دولتی کویر بدانید

پیش از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر، حواستان به نکات زیر باشد:

خرید و ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر فقط مخصوص مصرف‌کننده نهایی است.

در روش خرید اینترنتی، می‌توانید در هر ۶ ماه ۲ حلقه دریافت کنید؛ درحالی که در خرید حضوری، در هر سال می‌توانید ۲ حلقه لاستیک بخرید.

تایرهای ارسالی فقط به مالک خودرو و با ارائه کارت ملی تحویل داده می‌شوند.

در صورت عدم رعایت قوانین خرید اینترنتی، استفاده از مدارک جعلی و … ثبت نام باطل شده و مبلغ پرداختی پس از روشن شدن وضعیت پرونده حقوقی عودت داده می‌شود.

باید هزینه حمل و ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را هم به قیمت لاستیک دولتی کویر اضافه کنید.

در صورت عدم مراجعه به نمایندگی در نوبت مقرر، نوبت شما می‌سوزد و باید مراحل ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر را از ابتدا طی کنید.

خرید لاستیک خودروهای شاسی‌بلند به صورت اینترنتی امکان‌پذیر نیست.

هنگام مراجعه به نمایندگی، باید حتماً لاستیک‌ها روی خودرو نصب شوند.

قیمت لاستیک کویر تایر به سایز آن بستگی دارد. به عنوان مثال در بازار آزاد قیمت لاستیک کویر تایر مخصوص خانواده سمند و ال ۹۰ حدود ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است، درحالی‌که با ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر می‌توانید هر حلقه از این نوع لاستیک را با قیمت حدود ۸۴۰ هزار تومان بخرید.

آیتول سامانه استعلام و پرداخت خلافی خودرو، خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خودرو و موتور، خدمات غیرحضوری مثل ترخیص و معاینه فنی خودرو و فروش لوازم‌یدکی و اقلام مصرفی مثل روغن‌موتور، باطری و فیلتر روغن است که با مراجعه به آن می‌توانید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید و بسیاری از خدمات دولتی مربوط به خودرو که زمان بر و خسته‌کننده هستند را در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهید.

منبع: آیتول

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها