فروش فوری ایران خودرو ویژه نوروز با تخفیفات طلایی | حراج ایران خودرو با شرایط از دم قسط + تحویل 90 روزه

کد خبر: 1278074
فروش فوری ایران خودرو ویژه نوروز با تخفیفات طلایی | حراج ایران خودرو با شرایط از دم قسط + تحویل 90 روزه

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:در این گزارش شرایط فروش فوری ایران خودرو را به طور کامل بررسی می کنیم.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرایط فروش آریسان ۲ را برای اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد. این شرایط از نوع فروش فوری ایران خودرو با قیمت قطعی است که در جریان آن، خودروها در مدت زمان ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. البته ایران‌خودرو قیمت وانت آریسان ۲ را نسبت به گذشته افزایش داده است.

 این خودرو در ماه‌های گذشته با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید، اما اکنون ایران‌خودرو قیمت آریسان ۲ را معادل ۴۰۸ میلیون تومان اعلام کرده است.

شرایط فروش وانت آریسان ۲ از روز دهم اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در این شرایط، می‌توانند به نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. مراحل ثبت‌نام و فروش این وانت از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو انجام می‌شود. از آن‌جایی که تحویل خودروها به سال آینده موکول خواهد شد، ایران‌خودرو اعلام کرده است که پرداخت هزینه‌های قانونی در سال جدید برعهده مشتری است؛ بنابراین خریداران وانت آریسان ۲ در اسفندماه، مبلغ بیشتری را بابت دیون قانونی خودرو خواهند پرداخت.

آریسان ۲ برخلاف آریسان ۱، خودرویی محبوب در بازار بوده است. محبوبیت این وانت آن‌قدر افزایش یافت که بهمن‌موتور ناچار شد تا وانت کارا را از خط تولید خارج کند؛ چرا که با وجود آریسان ۲ دیگر وانت کارا خواهان نداشت.

بخش قابل توجهی از محبوبیت آریسان ۲، به دلیل مشخصات فنی آن رخ داده است. زیر کاپوت این وانت، پیشرانه ۱.۸ لیتری XU۷P قرار دارد که قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور پیکان در آریسان ۱ تولید می‌کند. همچنین سیستم انتقال قدرت این وانت از دیفرانسیل عقب، به دیفرانسیل جلو تبدیل شده است. علاوه بر تغییر فنی، ایران‌خودرو آپشن‌های بیشتری را نیز برای آریسان ۲ در نظر گرفته است.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد.

تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

هایما اس ۷ پلاس در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است که قیمت آن‌ها تفاوت اندکی دارد. در حال حاضر قیمت نقدی هایما S۷ پلاس مشکی رنگ مدل ۱۴۰۲ به ۱ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان می‌رسد. قیمت نقدی هایما S۷ پلاس سفید رنگ مدل ۱۴۰۲ نیز ۱ میلیارد ۶۸۸ میلیون تومان است.

برای خرید اقساطی هایما اس ۷ پلاس پرداخت حداقل ۵۰ درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت الزامی بوده و حداکثر زمان بازپرداخت اقساط خودرو ۳۰ ماهه است. در این شرایط فروش اقساطی ، هایما اس ۷ پلاس با تحویل فوری به فروش می‌رسد و سند آن نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.

بر این اساس، برای خرید خودرو هایما اس ۷ پلاس مشکی رنگ به صورت اقساطی باید مبلغ ۸۳۹ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفت و مبلغ باقی مانده را در ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه پرداخت کرد.

همچنین پیش پرداخت برای خرید اقساطی هایما اس ۷ پلاس سفید رنگ، ۸۴۴ میلیون تومان و تعداد اقساط مشابه با خودرو مشکی رنگ ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه خواهد بود.

شرایط فروش فوری ایران خودرو اقساطی

پژو پارس، ایران خودرویی ها را مجبور کرد تا محصول پیشنهادی خود را برای جایگزینی این خودرو را به صورت قسطی در اختیار متقاضیان محصول پُر طرفدار خود قرار دهند.

سورن پلاس با موتور XU۷P به صورت نقد و همچین اقساط از سوی ایران خودرو به متقاضیان دریافت پژو پارس، پیشنهاد شده است.

آبی های جاده مخصوص در اطلاعیه خود در ارتباط با واگذاری پژو پارس با موتور XU۷P به متقاضیانی که موعد تحویل گرفتن خودروی مورد نظرشان زمستان ۱۴۰۲ است پیشنهاد داده از خیر تحویل گرفتن پژو پارس با موتور XU۷P بگذرند و به جای ان سورن پلاس با موتور XU۷P را دریافت کنند.

مدیران ایران خودرو برای اینکه دل متقاضیان پژو پارس را به دست بیاورند حاضر شده اند تا سورن پلاس با موتور XU۷P را علاوه بر فروش نقدی به صورت فروش قسطی نیز به آنها واگذار کنند.

متقاضیانی که پیشنهاد آبی های جاده مخصوص را بپذیرند و قصد خرید نقدی داشته باشند، می توانند با پرداخت حدود ۴۵۹ میلیون تومان سورن پلاس با موتور XU۷P را در اختیار بگیرند.

اگر فروش نقدی سورن پلاس با موتور XU۷P مورد پذیرش متقاضیان پژو پارس با موتور XU۷P قرار نگیرد ایران خودرویی ها راه دوم که همان فروش قسطی محصول جایگزین پیشنهادی است را پیش پای متقاضیان محصول پُرطرفدار خود قرار داده اند.

در برنامه فروش قسطی سورن با موتور XU۷P متقاضیان می توانند مبلغی حول و حوش ۳۶۰ میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

الباقی مبلغ خودرو نیز طی چهار فقره چک به تاریخ های ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، انتهای شهریور سال آینده، آخر پاییز ۱۴۰۳ و آخرین چک نیز به تاریخ ۲۸ اسفند سال آینده به ایران خودرو پرداخت کنند. مبلغ هر چک نیز حدود ۲۸ میلیون تومان تعیین شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها