حسن بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم دنبال تکمیل مسیر 4 سال گذشته در مجلس هستند

کد خبر: 1277443

فعال سیاسی اصولگرا گفت: فهرست شورای ائتلاف مقبول تر از سایر فهرست ها است و اکثریت مردم به این فهرست رأی می دهند.

مردم دنبال تکمیل مسیر 4 سال گذشته در مجلس هستند

گروه سیاست سایت فردا: گفتمان های متعددی در صحنه رقابت 11 اسفند حضور دارند اما در فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به طور مشهودی نزد مردم شناخته تر و برجسته تر است.

ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره فضای انتخابات مجلس گفت: از همه گروه ها و مجموعه هایی که فهرست انتخاباتی دادند باید تشکر و قدردانی کرد. ملت ایران به بلوغ بالایی رسیدند، از این رو الحمدالله گفتمان های متنوعی امروز در سیاسی کشور فعالیت می کنند و این نیاز جامعه است چون هر کسی می تواند نزدیکترین گفتمان به سلیقه خود را شناسایی کند و مورد حمایت قرار دهد.

وی با اشاره دایره محدود فهرست های انتخاباتی در جوامع غربی افزود: آن کشورها ادعای دموکراسی دارند اما زمان انتخابات فقط 2 یا 3 فهرست ارائه می شود و مردم نیز مجبورند از میان آنها ناچارا انتخاب کنند. در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی لیست با کاندیداهای شایسته اعلام حضور کردند.

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور به مردم دنبال تکمیل مسیر چهار سال گذشته در مجلس هستند و این هم عاقلانه خواهد بود چون نهالی 4 سال پیش کاشته شد و تا به بهره برداری برسد چند سالی طول می کشد. به عنوان مثال باید عضویت در بریکس و شانگهای نتیجه دهند.

وی با بیان اینکه رویکردهای سال های اخیر ایران در خنثی سازی تحریم ها و تقویت موقعیت جهانی و منطقه ای خود، آمریکا را سردرگم کرده، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی چند ماه اخیر مشغول رایزنی و نشست های متعدد برای تدوین فهرست بود که نهایتا ابتدای هفته فهرست خود را اعلام کرد. وقتی این فهرست را ارزیابی کردم، دیدم خوشبختانه لیستی قوی تدوین شده است.

حسن بیگی گفت: همدلی، همراهی، همگامی و تقسیم کار در فهرست شورای ائتلاف به چشم می خورد که این خصیصه ها می  تواند برای کشور مفید باشد. به نظر می رسد این فهرست مقبول تر از سایر فهرست ها باشد و اکثریت مردم به فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رأی دهند. در مجموع امیدواریم مجلسی قوی تشکیل شود و کشور با همین جدیت مسیر پیشرفت را ادامه دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها