فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو اقساطی

فروش فوری خودرو با 50 درصد off فقط تا این تاریخ | حراج بزرگ کرمان موتور با شرایط اقساطی و تحویل سه ماهه

در ادامه جزئیات جدید از فروش فوری خودرو را بخوانید.

فروش فوری خودرو با 50 درصد off فقط تا این تاریخ | حراج بزرگ کرمان موتور با شرایط اقساطی و تحویل سه ماهه
| کد مطلب: ۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

شرکت کرمان موتور از هفته گذشته آغاز فروش نقدی شاسی بلند X ۵، سدان جک J ۴ و فروش اقساطی پیکاپ T۸ خبر داد. حالا طرح جدید فروش اقساطی نیز در راه است.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو‌های جک J۴ و KMC X۵ به ترتیب با قیمت‌های ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت نقدی و با مهلت تحویل ۹۰ روز کاری عرضه می‌شوند. این دو مدل خودرو را می‌توان با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری خریداری نمود.

همچنین پیکاپ KMC T۸ نیز با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. برای خرید این مدل، امکان پرداخت اقساطی با پیش‌پرداخت ۸۶۵ میلیون تومان نیز وجود دارد. در این حالت، مابقی مبلغ به صورت ۲۰ فقره چک ماهانه به ارزش ۲۰ میلیون تومان به مدت دو سال پرداخت می‌شود.

پس از پرداخت آخرین قسط، یک فقره چک دیگر به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ و به مبلغ ۶۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان نیز اخذ خواهد شد. علاوه بر این، طی مدت گارانتی این خودرو، ۱۲ سرویس دوره‌ای رایگان تا سقف ۶۰ هزار کیلومتر نیز ارائه می‌گردد.

کی ام سی T۸ حاضر در این طرح پس از تکمیل مدارک، ظرف ۶۰ روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد. همچنین در صورت تأخیر در تحویل، به ازای هر ماه تأخیر ۳ درصد سود نیز به مشتری پرداخت می‌شود. تأکید می‌گردد که تمامی خودرو‌های مشمول این طرح با مدل ۱۴۰۳ خواهند بود.

با توجه به تغییر و افزایش ۱ درصد مالیات برارزش افزوده توسط دولت، این مالیات از ۹ به ۱۰ تغییر پیدا کرده و قیمت نهایی خودرو‌ها حدودا ۱ درصد افزایش پیدا خواهد نمود.

طرح جدید فروش فوری خودرو اقساطی

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو KMc T۸ که قرار است به ترتیب سه شنبه ۲۴ بهمن در تالار خودرو عرضه شود آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰ درصد است. هر کد ملی (اشخاص حقیقی) و همینطور هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودرو خریداری کرده اند به استثنای کامیون و کامیونت، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

گفتنی است، تالار خودرو بورس کالای ایران سه شنبه ۲۴ بهمن میزبان عرضه ۵۰۰ دستگاه کی‌ام‌سی T۸ متعلق به شرکت کرمان موتور و چهارشنبه ۲۵ بهمن میزبان عرضه ۵۰ دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو متعلق به سیباموتور است.

جزئیات فروش نقد و اقساطی سه محصول کرمان موتور

کرمان موتور فروش نقدی جک X۵ و جک J۴ را آغاز کرد. همچنین این خودروساز پیکاپ T۸ را با شرایط اقساطی به متقاضیان واگذار می‌کند.

براساس اعلام کرمان موتور جک X۵ و جک J۴ به ترتیب با قیمت‌هایی حدود یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و ۷۸۰ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می‌شود.

مدیران فروش کرمان موتور قول داده اند که هر دو محصول خود را بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی متقاضی طی ۹۰ روز کاری به مشتریان واگذار کنند.

این خودروساز خصوصی تعهد داده به هر دلیل در موعد مقرر خودرو‌های فروخته شده را تحویل نداد ماهانه ۳ درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه محاسبه و به حساب مشتریان خود واریز کند.

نکته قابل توجه اینکه هنوز جک X۵ در بازار خودرو رویت نشده و خریدادان این خودرو می‌توانند به نوعی دست بالا را در بازار خودرو داشته باشند.

همچنین رنگ‌هایی که متقاضیان هر دو خودرو می‌توانند برای ان‌ها سفارش گذاری کنند عبارت از سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک.

پیکاپ T۸ محصول دیگر کرمان موتور نیز به صورت قسطی به متقاضیان واگذار می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای این پیکاپ حدود یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است، اما خریداران با پرداخت حدود ۸۶۰ میلیون تومان می‌توانند این خودروی جذاب را در اختیار بگیرند.۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو به صورت اقساطی محاسبه می‌شود. این خودروساز ۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو را به صورت قسطی طی ۱۲ فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان هر دو ماه یکبار که متقاضیان در در وجه شرکت کرمان موتور صادر کردند، دریافت می‌کند.

باقی مانده قیمت خودرو نیز طی یک فقره چک به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به مبلغ حول و حوش ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار کرمان موتور قرار می‌گیرد.

سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری چهار رنگی است که متقاضیان پیکاپ T۸ می‌توانند انتخاب کنند.

تحویل پیکاپ‌ها از سوی کرمان موتور در ۶۰ روز کاری بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی خریداران، گارانتی شده است.

سند این خودرو تا زمان تسویه حساب کامل در رهن کرمان موتور است.

همچنین این خودروساز امکان خرید نقدی برای منقاضیان پیکاپ T۸ را مهیا کرده و متقاضیان می‌توانند این خودرو را بعد از پرداخت وجه و تمکیل پرونده در ۶۰ روز کاری تحویل بگیرند.

فروش فوری خودرو

کرمان موتور شرایط فروش نقدی این شاسی بلند جدید خود را اعلام کرده و قیمت این خودرو را در این طرح یک میلیارد و 340 میلیون و 500 هزار تومان تعیین کرده است.

زمان تحویل کی ام سی x5 90 روز کاری و مدل خودرو 1403 اعلام شده است. این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک قابل خرید است.

 ثبت نام اینترنتی و از طریق سایت کرمان موتور به نشانی https://kermanmotor.com/ انجام می شود و مالیات ارزش افزوده در این طرح 10 درصد اعلام شده است.

آخرین قیمت انواع خودرو فیدلیتی برای امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. یکی از این عوامل، عرضه و تقاضا در بازار خودرو است. در صورتی که تقاضا برای خودروها بیشتر باشد از عرضه، قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد. عوامل دیگری مانند نرخ ارز، قیمت قطعات و مواد اولیه، تعرفه‌های وارداتی، مالیات‌ها و هزینه‌های تولید نیز بر قیمت خودروها تأثیرگذار هستند. همچنین، تغییرات در فصل‌های مختلف سال نیز می‌تواند بر قیمت خودروها تأثیر بگذارد. به طور کلی، قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قرار می‌گیرد که هر کدام می‌توانند تأثیر مستقیم یا غیرمستقیمی بر قیمت خودروها داشته باشند.

قیمت خودرو فیدلیتی  ۷ نفره صفر، ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است این خودرو در یک هفته اخیر ۴۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت ماشین فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۱ هم با رشد ۳۰ میلیونی امروز ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.​

 قیمت فیدلیتی ۵ نفره مدل ۱۴۰۲ ، ۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان است قیمت این شاسی بلند نیز افزایش ۲۰ میلیونی داشته است.

فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۱ هم به ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است که افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی در یک هفته اخیر دارد.​

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۱۴۸میلیون تومان بوده است که با توجه به قیمت این خودرو در بازار، اختلاف قیمت را به ۷۵۱ میلیون تومان رساند. و همچنین قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان بوده است.

قیمت بازار انواع خودرو فیدلیتی  برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

پرایم پنج نفره ۱۴۰۰ صفر ۱,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

پرایم پنج نفره ۱۴۰۱ صفر ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر ۱,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰

پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰

پرایم هفت نفره ۱۴۰۰ صفر  ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

پرایم هفت نفره ۱۴۰۱ صفر  ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

پرایم هفت نفره ۱۴۰۲ صفر ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

پرایم هفت نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۴۸,۸۰۰,۰۰۰

«مهرداد خسروی» مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، از تمدید فرصت نهایی ثبت‌نام و انتخاب اولیه خودرو برای جانبازان خبر داد.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

«مهرداد خسروی» مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، از تمدید فرصت نهایی ثبت‌نام و انتخاب اولیه خودرو برای جانبازان خبر داد و افزود: با توجه به جلسات هماهنگی انجام شده در خصوص واگذاری خودروهای وارداتی به جانبازان عزیز۵۰ درصد و بالاتر، مقرر شد در نخستین مرحله اجرای آئین‌نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ضمن ایجاد سایت اختصاصی (http://janbazan.saleauto.ir) در سه سطح جانبازی شامل (جانبازان معزز ۷۰ درصد ویژه، ۷۰ درصد عادی و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر) فرآیند ثبت‌نام و انتخاب اولیه برای واردات خودرو صورت پذیرد.

وی ادامه داد: سطح اول جانبازان ۷۰ درصد ویژه (قطع نخاعی و...) از تاریخ پنجم لغایت ششم بهمن‌ماه، سطح دوم جانبازان ۷۰ درصد عادی از تاریخ هفتم لغایت هشتم بهمن‌ماه و سطح سوم جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد از تاریخ نهم لغایت یازدهم بهمن‌ماه درنظر گرفته شده بود اما با عنایت به اختلال بوجود آمده در سیستم و سایت ثبت‌نام و همچنین عدم توفیق بعضی از جانبازان مشمول واردات خودرو در فرصت تعیین شده قبلی، به‌منظور صیانت از حقوق جانبازان معزز، الزاما تاریخ‌های یاد شده به‌مدت یک‌روز تمدید و فرصت نهایی ثبت‌نام و انتخاب اولیه خودرو برای جانبازان ۷۰ درصد به تاریخ نهم بهمن‌ماه موکول شد.

بدیهی است تاریخ ثبت‌نام و انتخاب خودرو برای جانبازان عزیز ۵۰ الی ۶۹ درصد از تاریخ دهم بهمن‌ماه به‌مدت چهار روز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است مراحل بعدی موضوع واردات و واگذاری خودرو برای جانبازان مشمول متعاقبا از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت صمت اطلاع‌رسانی می‌شود.

دولت ایران در سالیان گذشته با اقداماتی چون ترغیب خودروسازان به افزایش تولید، برگزاری طرح‌های فروش با زمان تحویل کوتاه مدت و ترفندهای مشابه، سعی دارد قیمت را متعادل کند؛ اما تا امروز موفقیت قابل توجهی در این زمینه نداشته است.

شرایط فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

قیمت خودروهای مدیران خودرو از محبوب‌ترین تولیدکنندگان خودروهای مونتاژی در ایران است. محصولات مدیران خودرو در سه دسته کلی؛ ام‌وی‌ام، چری و فونیکس به بازار عرضه می‌شوند و همگی در شمار خودروهای مونتاژی چینی هستند. محصولات ام وی ام و چری در شمار محصولات معمولی و نسبتا اقتصادی این برند جای می‌گیرند و برند فونیکس، برند اختصاصی مدیران خودرو برای خودروهای رده‌بالا است.

ام وی ام ایکس ۲۲ دنده‌ای اسپرت ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام ایکس ۲۲ اتوماتیک اسپرت ۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک IE ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام X33 کراس دنده ای ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام X33 کراس اتوماتیک ۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپرت ۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

چری آریزو ۵T IE ۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰

چری آریزو ۶ اکسلنت ۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰

چری تیگو ۵ IE ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

چری تیگو ۷ IE ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس FX پریمیوم ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس FX اکسلنت ۱,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس آریزو ۶ پرو ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ کلاسیک ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ پرو مکس ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط جدید فروش با تسهیلات بلندمدت محصولات فونیکس و ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه بهمن ماه 1402 آغاز شد.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 ویژه بهمن ماه اعلام شد. مهلت ثبت نام این کراس اوور کامپکت از ۱ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه می‌باشد.

در شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 رنگ های سفید، مشکی و نقره ای عرضه می شود و ثبت نام از طریق نمایندگی های مجاز تیگارد موتور و به صورت حضوری انجام می شود. مهلت ثبت نام از ۱ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه می باشد و موعد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری از زمان عقد قرارداد در نظر گرفته شده است.

قیمت مصوب این خودرو در شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می توانند با پیش پرداخت ۶۵۰ میلیون تومانی و اقساط ۱۲، ۲۴, ۳۶ و یا ۶۰ ماهه این خودرو را خریداری نمایند. سود انصراف در این شرایط فروش سالیانه ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است و سود تاخیر هم سالیانه ۲۰ درصد بصورت روزشمار محاسبه می شود.

زیر کاپوت تیگارد X35 پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. استاندارد پیشرانه یورو ۵ است و مصرف آن به ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می رسد. این دقیقا مشخصاتی نزدیک به خودروهای دیگر در این رده نظیر ام وی ام X55 پرو است.

در تیگارد X35 امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری و کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، دو ایربگ راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری LED چراغ ها را می بینیم.

متقاضیان می‌توانند برای انجام فرآیند خرید از ساعت ۱۰ صبح شنبه مورخ ۳۰دی ماه تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ از طریق عاملیت‌ها مندرج در سایت گروه بهمن اقدام کنند. محصولات این طرح فروش هفته سوم اسفند تحویل خریداران می‌شود.

در این نوبت فروش قیمت وانت کارا تک کابین تیپ۴، حدود ۴۸۲میلیون تومان و وانت کاپرا۲ حدود ۹۶۳میلیون تومان و ون باری اینرودز حدود ۷۹۴میلیون تومان اعلام شده است.

منبع : اقتصاد 100 |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین