بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس آینده همراه اما منتقد دولت خواهد بود

کد خبر: 1273687

فعال سیاسی گفت: مجلس آینده همراه اما منتقد دولت خواهد بود و نشان می دهد که از وضعیت اقتصاد موجود ناراضی و ناراحت است.

مجلس آینده همراه اما منتقد دولت خواهد بود

گروه سیاست سایت فردا: معادلات انتخابات 11 اسفند هنوز مشخص نیست چون اصلاح طلبان در یک وضعیت مه آلود به سر می برند. از طرفی نیروهای سفید خود را به میدان آورده اند اما در عین حال هیچ تلاشی برای ارائه فهرست انجام نمی دهند.

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره وضعیت انتخاباتی جریان اصلاحات گفت: اصلاح طلبان قطعا تشکیلاتی پا به میدان انتخابات می گذارند. از آنجا که در شهرستان ها شانس بالاتری برای رأی آوری دارند، بیشتر روی ساماندهی نیروهای شان از آن حوزه های انتخابیه متمرکز هستند.

وی افزود: البته موضوعی که اصلاح طلبان را نگران کرده، این است که پالس مثبتی از پایگاه رأی شان به ویژه در کلانشهرها دریافت نمی کنند. از همین رو بیشتر دل به حوزه های انتخابیه تک نماینده یا دو نماینده بسته اند چون آنجا معادلات قومی و محلی نیز اثرگذار است بنابراین می دانند آنجا اگر کمی زحمت بکشند پیروز می شوند. 

این فعال سیاسی درباره ترکیب مجلس آینده یادآور شد: اکثریت دست اصولگراها خواهد بود اما اصلاح طلبان نیز فراکسیون مستحکمی خواهند داشت. اگر الان می بینیم که اصلاح طلبان غُر می زنند و نظارت استصوابی انتقاد می کنند برای آن است که تعداد نیروهای تأییدصلاحیت شده شان را زیاد کنند؛ همچنین اگر در رقابت 11 اسفند شکست بخورند مواضع امروزشان را توجیه آن شکست قرار می دهند.

این نماینده ادوار مجلس درباره میزان همراهی مجلس آینده با دولت سیزدهم گفت: مجلس آینده همراه اما منتقد دولت خواهد بود و نشان می دهد که از وضعیت اقتصاد موجود ناراضی و ناراحت است. از این رو مجلس آینده همراهی بیشتری با مردم دارد و به مباحث معیشتی بیشتر ورود می کند تا هماهنگی بیشتری بین تیم اقتصادی دولت به وجود آید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها