رمزگشایی از دلایل رد‌صلاحیت حسن روحانی در جام جم

کد خبر: 1272489

جام جم نوشت: آقای هاشمی و آقای روحانی و امثالهم درست به‌همین دلیل مردودیت در آزمون قدرت وپایبندی به قانون اساسی و اسلام و دفاع از حقوق مردم در نظام ولایت فقیه علیه استکبار وهمراهی با توطئه‌های شیطان بزرگ و اغتشاش‌آفرینی، صلاحیت بودن درنهادهای اصلی وارکان انقلاب ونظام را ازکف دادند وخواهند داد.

گروه سیاست سایت فردا - زمانی که سیاستمداران پست ومقام ریاست را به کف می‌آورند و به‌رغم امضای تعهد به قانون اساسی و انقلاب اسلامی، مسحور قدرت شده و در راه هموار کردن سر‌سپردگی به استکبار و راه ضد‌انقلاب می‌نهند، دیگر قانونا، عقلا و شرعا صلاحیت حضور در قدرت را از دست می‌دهند.

روزنامه جام جم با طرح این دیدگاه نوشته: آقای هاشمی و آقای روحانی و امثالهم درست به‌همین دلیل مردودیت در آزمون قدرت وپایبندی به قانون اساسی و اسلام و دفاع از حقوق مردم در نظام ولایت فقیه علیه استکبار وهمراهی با توطئه‌های شیطان بزرگ و اغتشاش‌آفرینی، صلاحیت بودن درنهادهای اصلی وارکان انقلاب ونظام را ازکف دادند وخواهند داد.

شعار این جریان دنیاگرا و ضدانقلاب و شبه‌مدرن همان «با کدخدا بساز و ده را بتاز» است.

آقایان احزاب بی‌تقوا و قدرت‌طلب و سازشکار با کفر محارب، چپ یا راست، اصولگرا یا اصلاح‌طلب که در مقام ریاست کارنامه ضد دین و انقلاب از خود ظاهر ساخته و صلاحیت حضور در قدرت و نظام جمهوری اسلامی را از دست می‌دهند، دچار این مشکل بنیادین هستند. 

با فرض صحت رد صلاحیت آقای روحانی، یک پرسش باقی می‌ماند: آیا مصلحت،با استخوان در گلو، تحمل این قبیله نفاق‌زده نسبت به نظام ولایت فقیه و حاکمیت شریعت جعفری در جامعه اسلامی نیست که با پذیرش اسلام طی انقلاب و رفراندوم ۹۸‌درصدی خواستار استقلال، آزادی از قید سلطه و خواهان جمهوری اسلامی شده‌اند؟ به نظر من نه. این اصلا خلاف مصلحت است.

بزرگ‌ترین مصلحت اسلام، مردم، ایران و انقلاب اسلامی مردم ایران و مسلمانان جهان، حفظ حقیقت جمهوری اسلامی با محتوای اصیلش و جلوگیری از استحاله آن با پایبندی به راه امامین انقلاب و قانون اساسی و نظام ولایت فقیه و ایستادگی برابر کفر و ظلم جهانی و مدرنیت سلطه‌جو است.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها