وام فوری 300 میلیونی بانک سینا فقط تو سه روز کاری | وام فوری با اقساط ماهی 6 میلیون بدون ضامن

کد خبر: 1272221

در ادامه شرایط دریافت وام فوری بانک سینا را بخوانید.

وام فوری 300 میلیونی بانک سینا فقط تو سه روز کاری | وام فوری با اقساط ماهی 6 میلیون بدون ضامن

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی  طرح آفتاب بانک سینا در سریع‌ترین حالت ممکن به کسی پرداخت می‌شود که حدود یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان پیش بانک گرو بگذارد. اقساط تسهیلات چیزی بین شش میلیون و ۸۱۸ هزار تومان تا ۶۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود

وام طرح آفتاب بانک سینا که با سقف ۳۰۰ میلیونی پرداخت می‌شود، در نگاه اول جذاب و کاربردی است اما در دل ماجرا نکات ریز و درشت زیادی وجود دارد.

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در قالب وام فوری، وام نقدی و این حرف‌ها به متقاضیان تعلق می‌گیرد، نیازمند سپرده‌گذاری در بانک است و در زودترین حالت ممکن به کسی پرداخت می‌شود که حدود یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان پیش بانک گرو بگذارد. وام طرح آفتاب بانک سینا به‌همین خاطر طوری طراحی شده تا متقاضی برای تسهیل شرایط خودش در قدم اول به‌حای سپرده‌گذاری یک ماهه، سراغ سپرده‌گذاری‌های طولانی‌تری برود و در قدم بعدی حاضر به بازپرداخت اقساط در مدت زمان کمتری باشد. اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا دقیقا طبق همین سازوکار چیزی بین شش میلیون و ۸۱۸ هزار تومان تا ۶۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود، اما چون بحث وام قرض‌الحسنه وسط است، چیزی به‌اسم سود وام مطرح نیست. تسهیلات ۳۰۰ میلیونی فوری و نقدی با شکل و شمایل دیگری در بقیه بانک‌ها پرداخت می‌شود، اما چندوچون آن‌ها تفاوت زیادی با وام طرح آفتاب بانک سینا ندارد.

وام فوری طرح آفتاب بانک سینا چیست؟

وام طرح آفتاب بانک سینا درقالب تسیهلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و به‌همین دلیل موقع بازپرداخت اقساط چیزی به اسم سود وجود ندارد و طبق ادعای بانک سینا متقاضی از پرداخت کارمزد وام نیز معاف است.

وام طرح آفتاب بانک سینا برای تمامی مشتریان حقیقی یا شرکت‌های حقوقی بابت پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل مجموعه پیش‌بینی شده است. شرط پرداخت وام طرح آفتاب بانک سینا هم داشتن سپرده قرض‌الحسنه با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان خواهد بود. از همه مهمتر اینکه مبلغ وام طرح آفتاب بانک سینا تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده، اما متقاضی باید حداقل یک ماه تا یک سال مبلغ کلان‌تری را نسبت به اصل وام سپرده‌گذاری کند. دقیقا همینجا بحث ضرایب طرح آفتاب اهمیت پیدا می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به شکلی طراحی شده که متقاضی موقع گرفتن تسهیلات می‌تواند اصل پول را از بانک دریافت کند

وام فوری طرح آفتاب بانک سینا و ضرایب طرح

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در قالب وام فوری، وام نقدی و ... قرار می‌گیرند، شامل ضریب تسهیلات می‌شود. به‌زبان ساده متقاضی وام طرح آفتاب بانک سینا، طبق جدولی که با عنوان ضرایب طرح آفتاب در سایت بانک سینا آمده، درصدی از اصل پولی که پیش بانک سپرده‌گذاری کرده را دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به متقاضی پرداخت می‌شود که حداقل یک ماه و نهایتا ۱۲ ماه مبلغی را سپرده‌گذاری می‌کند و بین ۱۳.۱ تا تقریبا ۹۵ درصد از اصل پول را به‌عنوان تسهیلات دریافت می‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها