وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی با سود صفر درصد | خبر خوش بانک مهر ایران برای متقاضیان وام قرض الحسنه

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران اعلام شد.

وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی با سود صفر درصد | خبر خوش بانک مهر ایران برای متقاضیان وام قرض الحسنه
| کد مطلب: ۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد: از این پس مشتریان بانک می‌توانند وام‌ قرض الحسنه کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال خود را با کامزد صفر درصد دریافت کنند.

این اقدام بر اساس برنامه کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کاهش تدریجی کارمزد وام و حرکت به سمت مزد خدمت انجام می‌شود.

از امروز به بعد برای وام‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، کارمزد تسهیلات و هزینه تشکیل پرونده صفر خواهد بود و صرفاً هزینه اعتبارسنجی سامانه ضمان از مشتری دریافت می‌شود.

برای وام‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال نیز کارمزد تسهیلات صفر است و مشتری صرفاً هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی سامانه ضمان را پرداخت می‌کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور ضمن دریافت مجوزهای لازم از نهاد ناظر، بنا دارد ضمن کاهش تدریجی کارمزد وام، به سمت دریافت مزد خدمت حرکت کند.

حذف کارمزد وام‌های خرد نیز در راستای اجرای این برنامه صورت گرفته است.

گسترش وثایق و تضامین مانند چک و سفته الکترونیک و همچنین فراهم کردن امکان توثیق سهام از جمله برنامه‌های بانک به منظور تسهیل شرایط دریافت وام برای اقشار مختلف بوده است.

این بانک همچنین در برهه‌های مختلف یکی از بهترین عملکردها را در سطح شبکه بانکی از منظر پرداخت وام بدون ضامن به مشمولان داشته است.

افتتاح حساب، حفظ نقدینگی سپرده، عدم ثبت چک برگشتی یا بدهی در سیستم بانکی، ارائه سفته الکترونیکی و معرفی ضامن رسمی به بانک جزو شرایط وام بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند. در طرح‌های متعدد، مبلغ تسهیلات و مدت بازپرداخت و سود هر وام، متفاوت است که در هر مورد به آن اشاره می‌کنیم.

اگر متقاضی دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران هستید، می‌بایست سفته الکترونیکی را از اپلیکیشن آی‌کاپ دریافت کنید.

جهت پاسخگویی مناسب به متقاضیان (به ویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر)، وام بانک قرض الحسنه مهر ایران به موجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب به افراد ارائه می‌شود. بر همین اساس، افرادی که حساب قرض الحسنه (جاری یا پس انداز) دارند، با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک می‌توانند از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره‌مند شوند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران

در همین راستا، بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به میانگین گردش حساب، مبلغ تسهیلات قابل استفاده را به متقاضیان ارائه می‌کند. شرایط تسهیلات امتیازی مهر ایران براساس میانگین حساب بالاتر و پایین‌تر به صورت زیر است:

اگر شرایط ایجاد میانگین‌های حساب بالاتری را دارید، می‌توانید در فاصله زمانی کوتاه‌تری (برای مثال ۳ الی ۶ ماه)، تسهیلات را دریافت کنید.

چنانچه توانایی ایجاد میانگین‌های حساب کمتری را دارید، در فاصله زمانی طولانی‌تری (برای مثال ۷ الی ۱۲ ماه) می‌توانید از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوید.

در بخش زیر، دو مثال از تسهیلات امتیازی بانک قرض الحسنه مهر ایران براساس فاصله زمانی طولانی‎تر و کوتاه‌تر آمده است:

اگر توانایی بازپرداخت اقساط ماهیانه به مبلغ بیش از ۵ میلیون ریال را دارید، در مدت کوتاه‌تری (مثلا ۱۸ الی ۳۶ ماه) می‌توانید اقساط خود را پرداخت کنید.

در صورتی که به صورت ماهیانه می‌توانید اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال را پرداخت کنید، می‌توانید تسهیلاتی با بازپرداخت اقساط طولانی‌تری (مثلا ۳۰ الی ۶۰ ماه) دریافت کنید.

در صورتی که بتوانید ماهانه بیش از ۵ میلیون ریال از اقساط را پرداخت کنید، می‌توانید مدت بازپرداخت کوتاه‌تری (به‌طور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) داشته باشید.

در صورتی که بتوانید ماهانه کمتر از ۵ میلیون ریال از اقساط را پرداخت کنید، می‌توانید مدت بازپرداخت طولانی‌تری (به‌طور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) داشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین