فروش فوری ایران خودرو با شرایط از دم قسط فقط تا روز پدر | از حراج بزرگ ایران خودرو با تحویل فوری جا نمانید

کد خبر: 1267863

فروش فوری ایران خو.درو با شرایط جدید ویژه روز پدر آغاز شد.

فروش فوری ایران خودرو با شرایط از دم قسط فقط تا روز پدر | از حراج بزرگ ایران خودرو با تحویل فوری جا نمانید

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز: فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.مزایده جدید خودروهای ایران خودرو 21 الی 24 دی ماه با عرضه تعدادی از خودروهای سواری تصادفی و آسیب‌دیده امداد خودرو ایران، برگزار می‌شود. 

ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه ۳ خودروی دنا، شاین مکس و پژو ۲۰۷ آغاز شده است. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام ایران خودرو را بخوانید.

ایران خودرو در جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو وارداتی با عرضه شاین مکس حضور دارد. شاین مکس وارداتی متعلق به شرکت دانگ‌ فنگ است. دانگ فنگ جدید ایران خودرو از زیرمجموعه آئولوس (AELOS) است و مدل آن نیز در بازار چین، ایشوان مکس (YIXUAN MAX) نام دارد ولی در بازار کشورمان، با نام SHINE MAX به فروش می‌رسد. قیمت شاین مکس وارداتی یک میلیارد تومان است. گفتنی است قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. 

متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال می‌توانند با پرداخت ۶۹۲ میلیون تومان این خودرو را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. اما اگر خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنند با توجه به میزان پیش پرداخت موعد تحویل خودرو آنها خردادوتیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها