جام جم / سکته صهیونیست‌ها در آمریکا

کد خبر: 1263205

جام جم نوشت: لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به‌رغم سلطه بر هر دوحزب دموکرات و جمهوریخواه و رسانه‌های آنها، قدرت دستکاری و مهندسی ذهنی نسل جدید این کشور در قبال بحران فلسطین را از دست داده‌اند.

جام جم / سکته صهیونیست‌ها در آمریکا

گروه سیاست سایت فردا - نتایج یک نظرسنجی توسط دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد که اکثریت ۵۱درصد از آمریکایی‌های ۱۸ تا ۲۴ساله بر این باورند که آنچه مقاومت فلسطین در ۷ اکتبر درمواجهه باجنایات مستمر رژیم اشغالگر قدس انجام داد، یک نتیجه طبیعی و موجه به‌خاطر بی‌عدالتی در حق فلسطینیان است.

روزنامه جام جم با اشاره به این مطلب نوشته: خروجی این نظرسنجی مشخص است؛ لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به‌رغم سلطه بر هر دوحزب دموکرات و جمهوریخواه و رسانه‌های آنها، قدرت دستکاری و مهندسی ذهنی نسل جدید این کشور در قبال بحران فلسطین را از دست داده‌اند.

آمریکا اکنون از یک سو پشت پرده و هدایتگر جنگ غزه است و از سوی دیگر، نسبت به آینده نبرد با جبهه مقاومت هراس دارد. آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نه‌تنها قدرت مدیریت و تحلیل نبرد، بلکه قدرت توصیف حداقلی میدان را نیز از دست داده‌اند. 

حضور بی‌همتا و بی‌سابقه شهروندان انگلیسی در خیابان‌های این کشور در دفاع از مردم غزه و همچنین حضور شجاعانه مخالفان رژیم اشغالگر قدس در خیابان‌های فرانسه، آلمان و آمریکا به‌رغم انواع فشارها و جرم انگاری‌های وقیحانه‌ای که دولت‌های غربی صورت داده‌اند، نقطه آشکارساز شکست دشمن در عرصه جنگ شناختی محسوب می‌شود. 

این شکست معطوف به جنگ غزه نیست و ناظر بر تحولات عمیقی است که درنظم جدید جهانی درحال رخ دادن است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها