امیری فر در گفت‌وگو با «فردا»:

اصولگراها نتیجه می‌خواهند باید وحدت کنند

کد خبر: 1262439

فعال سیاسی گفت: شنیدم که اصولگرایان اخیرا جلساتی گذاشتند تا با هم به توافق برسند، باید منتظر ماند تا نتیجه این جلسات مشخص شود.

اصولگراها نتیجه می‌خواهند باید وحدت کنند

گروه سیاست سایت فردا: فضای سیاسی کشور نشان می دهد که در انتخابات مجلس، گفتمان انقلاب همچنان مورد توجه و اقبال جامعه خواهد بود اما برخی سلایق به جای تمرکز بر همگرایی، روی رقابت درون گفتمانی مانور می دهند.

حجت الاسلام عباس امیری فر در گفت‌وگو با فردا درباره اهمیت وحدت اصولگرایان گفت: شورای ائتلاف، شورای وحدت، مبنا، شریان، پایداری، مجموعه آقای لاریجانی و مجموعه جدید التاسیس آقای الله کرم همه از جمله مجموعه هایی‌اند که برای انتخابات برنامه دارند. الان اگر بخواهیم نظر دهیم، باید بگوییم که متأسفانه برخی سلایق اصولگرایی دنبال ارائه لیست مستقل هستند.

وی افزود: پایداری ها از الان ساز مخالفت با ائتلاف را کوک کرده اند. البته برخی ها می گویند این رویکرد پایداری هم می تواند نشانه چانه زنی برای امتیازگیری باشد و هم می تواند به تصمیم این مجموعه برای ورود مستقل به عرصه انتخابات با ارائه فهرست جداگانه تعبیر شود که البته احتمال وقوع حالت دوم بیشتر است چون معتقدم دوره های قبل آنها امتیاز می گرفتند اما حالا می خواهند فهرست نامزدهای خودشان را معرفی کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان وضعیت فعلی جریان اصولگرا را نباید آرایش نهایی این جریان برای انتخابات تلقی کرد، اظهار کرد: شورای نگهبان 14 دی ماه اسامی تأییدصلاحیت شدگان را اعلام می کند و بعد از آن معادلات و آرایش صحنه انتخابات بیشتر نمایان می شود. تا آن زمان برای رایزنی فرصت است، شنیدم که اصولگرایان اخیرا جلساتی گذاشتند تا با هم به توافق برسند، باید منتظر ماند تا نتیجه این جلسات مشخص شود.

امیری فر افزود: اگر اصولگرایان می خواهند در انتخابات به نتیجه برسند باید زیاده خواهی و حزب گرایی را کنار بگذارند و براساس مصلحت نظام و کشور، وحدت بین خود را بیشتر کنند و در عین حال با پرهیز از معرفی چهره های تکراری، به سمت معرفی نامزدهای جدید، شایسته، جوان و توانمند برود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها