بور بور در گفت‌وگو با «فردا»:

موفقیت جریان انقلاب در گرو ائتلاف همه گروه‌ها

کد خبر: 1262002

فعال سیاسی اصولگرا گفت: سلایق حاضر در جریان انقلاب نوع حضور اصلاح طلبان در عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را رصد می کنند چون کم و کیف این حضور در نوع ائتلاف سلایق جریان انقلاب موثر خواهد بود.

موفقیت جریان انقلاب در گرو ائتلاف همه گروه‌ها

گروه سیاست سایت فردا: هم اکنون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت، پایداری و شریان چهار مجموعه ای هستند که در جریان انقلاب برای انتخابات مجلس فعالیت می کنند؛ بر کسی پوشیده نیست که اتحاد این چهار مجموعه کسب اکثریت کرسی های مجلس را برای جریان انقلاب قطعی می کند اما با علم به این واقعیت، برخی جریانات همچنان بر ورود مستقل به عرصه انتخابات تأکید دارند.

حبیب الله بور بور در گفتگو با فردا درباره اهمیت ائتلاف یکپارچه در جریان انقلاب گفت: اصلاح طلبان حتما به صحنه انتخابات خواهند آمد چون حتی کسب تعداد محدودی از کرسی های مجلس را برای بقای سیاسی شان ضروری می دانند ولی آنها نمی خواهند این حضور را رسمی اعلام کنند.

وی افزود: سلایق حاضر در جریان انقلاب نوع حضور اصلاح طلبان در عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را رصد می کنند چون کم و کیف این حضور در نوع ائتلاف سلایق جریان انقلاب موثر خواهد بود.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه هنوز موضع اصلاح طلبان مشخص نشده، گفت: بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان، اصلاح طلبان با سنجش فضای سیاسی اگر به این جمع بندی برسند که شانسی برای پیروزی ندارند، رویه فرافکنی پیش می گیرند و با طرح حرف های تکراری اقدام به یأس پراکنی در جامعه می کنند تا اگر باختند فردا ادعا کنند «ما گفتیم که نگذاشتند نامزدهای مان بیاوریم».

وی ادامه داد: اگر اصلاح طلبان بخواهند یأس پراکنی کنند، سلایق مختلف حاضر در جریان انقلاب با هم رقابت خواهند کرد چراکه چند صدایی می تواند به پرشور شدن مشارکت مردم در انتخابات کمک کند. در واقع پرشور بودن انتخابات مهمتر از آن است که چه جریانی اکثریت کرسی های مجلس آینده را در اختیار گیرد.

بور بور اظهار کرد: اصل افزایش مشارکت مردم در انتخابات است چون حتی اگر اکثریت کرسی ها نیز در اختیار اصلاح طلبان قرار گیرد، با وجود شورای نگهبان و محکم بودن پایه های مکانیزم های قانونی، کشور آسیبی نمی بیند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها