سهام عدالتی ها برای دریافت سود این دوره جا نمانند | ثبت شماره شب در این سایت آغاز شد

کد خبر: 1261674

شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد ثبت شماره شبا سهام عدالت را به اتمام برسانید.

سهام عدالتی ها برای دریافت سود این دوره جا نمانند | ثبت شماره شب در این سایت آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:سهام عدالت با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه شد. سهام عدالت در مرحله اول به برخی افراد تحت پوشش کمیته امداد ، بهزیستی و رزمندگان بیکار فاقد شغل تقسیم شد.سهام عدالت در ابتدا ارزشی حدود 500 هزارتومان داشت که بعد ها به یک میلیون تومان افزایش یافت. به تازگی اخباری مبنی بر باز شدن سامانه ثبت نامی جاماندگان سهام عدالت منتشر شده است که تا کنون از طرف دولت تایید و اطلاع رسانی دقیق نشده است و جاماندگان سهام عدالت همچنان منتظر ثبت نام هستند.

شرکت سپرده گذاری مرکز خبر داد بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت شماره شبا خود را ثبت نکرده اند.

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

هم اکنون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درحال دریافت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه‌پذیر و آماده‌سازی واریز سود تا پایان آذرماه جاری به مشمولان است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها