نادر قاضی پور در گفت‌وگو با «فردا»:

وارانه‌نمایی اصلاح‌طلبان

کد خبر: 1259621

فعال سیاسی گفت: اصلاح طلبان نباید کم کاری خودشان را گردن دیگران بیاندازند بلکه بهتر است به جای فرافکنی‌ها بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.

وارانه‌نمایی اصلاح‌طلبان

گروه سیاست سایت فردا: اصلاح طلبان در ماه‌های اخیر مدام از تحریم انتخابات می‌گفتند اما همان طور که پیش‌بینی می‌شد، با نزدیک شدن به انتخابات به تنظیمات کارخانه برگشته‌اند و سعی دارند فضا را برای مشارکت نیروهایشان مهیا کنند. از همین رو با ژست منتقد وضع موجود، مردم را دعوت به مشارکت می‌کنند. بگذریم از اینکه مدام سعی دارند با ساخت یک دو قطبی کاذب تنها گزاره خود یعنی روحانی و همفکرانش را در مقابل طیف تندرو جریان اصولگرا قرار دهند. اصلاح‌طلبان که خودشان هم خوب می‌دانند دیگر محبوبیت قابل اتکایی ندارند، سعی دارند با ترساندن جامعه از قدرت گرفتن طیف تندرو، مردم را به اعتماد دوباره به خودشان قانع کنند. در واقع با اتکا به تئوری انتخاب بین بد و بدتر ، خودشان را تنها راه چاره برای خروج از وضعیت فعلی معرفی می‌کنند. وضعیتی که از قضا مسبب آن نیز خودشان هستند.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای وارونه نمایی واقعیت ها گفت: همه ما از همه جناح ها و سلایق سیاسی در وضعیت کنونی به وجود آمده در عرصه اقتصاد مقصریم. البته وقتی بررسی کنیم اصلاح طلبان بیشتر از اصولگراها سکان اداره کشور را در دست داشتند.

وی افزود: وقتی مجلس قانون وضع می کند همان سال که عواقبش را نشان نمی دهد بلکه 4-5 سال زمان می برد تا آثارش نمایان شود بنابراین باید دید مجلس دهم که دست اصلاح طلبان بود چه مصوبات اقتصادی را به ویژه در قالب برنامه توسعه 5 ساله گذراند که امروز چنین وضعیتی را شاهد هستیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دولت اصلاح طلبان همه امور را گردن تحریم می انداخت، یادآور شد: همه در وضعیت کنونی اقتصاد مقصرند، منتها سهم اصلاح طلبان که بیشتر در اداره کشور مسئولیت داشتند طبعا بیشتر است بنابراین نمی توانند از این واقعیت شانه خالی کنند. اصلاح طلبان نباید کم کاری خودشان را گردن دیگران بیاندازند بلکه بهتر است به جای این فرافکنی ها بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.

قاضی پور افزود: اصلاح طلبان وقتی می بینند بین مردم جایگاه ندارند صحبت از قهر و تحریم انتخابات می کنند اما اگر برعکس فضا را برای پیروزی مهیا ببینند، مسابقه دومیدانی می گذارند و حتی برای همدیگر جفت پا می اندازند تا وارد مجلس شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها