وام فوری 350 میلیونی با سود 5 درصد | وام فوری با شرایط استثنایی

کد خبر: 1257310

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: وام مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصدی افزایش یافته و وام شهری نیز ۵۵۰ میلیون تومان ۱۸ درصد مقرر شده است.

وام فوری 350 میلیونی با سود 5 درصد | وام فوری با شرایط استثنایی

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز :دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخن وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های 18 درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

«هادی عباسی اصل» امروز در نشست مشترک معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان‌ها گفت: هزینه آماده‌سازی زمین طبق مصوبه اجاره ۹۹ ساله بایستی توسط متقاضی پرداخت شود.

عباسی با بیان اینکه در روستاها مهاجرت معکوس و مسکن معیشت محور دنبال می‌شود، افزود: واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی برای امسال مصوب شده که استان‌ها می‌توانند پیشرو باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها