وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی برای همه | وام بدون ضامن با اقساط کم و بازپرداخت4 ساله

کد خبر: 1222830

بانک ملت امکان دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ را فراهم کرده است.

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی برای همه | وام بدون ضامن با اقساط کم و بازپرداخت4 ساله

وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است.  در ابتدا رئییس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.  وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح  وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پست بانک می‌توانند تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ را توضیح خواهیم داد.

فرد متقاضی ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پست بانک اقدام کند، چراکه شرط این بانک برای پرداخت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب شما در پست بانک واریز شود. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

رقم وام بدون ضامن پست بانک بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، این تسهیلات بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها