«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

امیرعبداللهیان استیضاح می‌شود؟

کد خبر: 1216407

خانه ملت به نقل از نماینده زابل نوشته بود که طرح استیضاح وزیر خارجه 3 برابر حد نصاب امضا دارد. یک رسانه اصلاح‌طلب اما به نقل از برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی این موضوع را تکذیب کرده است.

امیرعبداللهیان استیضاح می‌شود؟

گروه سیاست سایت فردا - حرف از استیضاح که می‌شود؛ سرها به سوی مجلس برمی‌گردد تا ببینند که چه خبر است و نمایندگان ملت برای استیفای حقوق ملت قرار است از کدام وزیر حساب پس بگیرند. در این بین اما شایعه و گمانه‌زنی هم بیشتر می‌شود. مثل همین حالا که چون استیضاح فاطمی‌امین در راه است، برخی درباره استیضاح سایر وزرای دولت هم حرف زده و اخباری را منتشر می‌کنند. 

شاهد هم اینکه حبیب الله دهمرده، نماینده مجلس در گفت‌وگو با «خانه ملت» از تدوین طرح استیضاح وزیر امور خارجه خبر داد و گفته بود: با توجه به جمع‌بندی که من و تعدادی از همکاران از مسائل کل کشور داشتیم، براساس قانون استیضاح وزیر امور خارجه را در دستورکار قرار دادیم.

نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه تحریم به چه کسی ربط دارد و این موضوع به وزیر امور خارجه برمی‌گردد، گفته بود: استیضاح وزیر امور خارجه ۳ برابر حدنصاب امضا دارد.

اکنون اما  اعضای کمیسیون امنیت ملی استیضاح وزیر خارجه را تکذیب کردند . آنطور که اصلاحات نیوز نوشته ،  حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی گفته که طرح استیضاح وزیر خارجه‌ به هیچ عنوان در دستور کار نیست.

به گفته او، اگر چنین موضوعی مطرح شود ابتدا در کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار میگیرد اما اصلا چنین چیزی نیامده است.

این رسانه اصلاح‌طلب به نقل از رضازاده دیگر عضو هییت رییسه کمیسیون امنیت نیز نوشته: هیچ گونه موضوع یا مورد خاصی توسط نمایندگان در مجلس تحت عنوان استیضاح وزیر مطرح نشده است. امیرعبداللهیان در بحث تصدی وزارت امورخارجه در مدت یکسال و نیم اخیر بسیار موفق عمل کرده .

حال باید منتظر ماند و دید که خبر رسانه مجلس در این باره موثق‌تر است یا آنچه برخی نمایندگان به اصلاحات نیوز گفته‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها