قیمت بنزین تا آخر این ماه افزایش می یابد!؟ | سهمیه بنزین سواری کم می‌شود؟

کد خبر: 1173285

سهمیه و قیمت بنزین تغییری نمی‌کند.

قیمت بنزین تا آخر این ماه افزایش می یابد!؟ | سهمیه بنزین سواری کم می‌شود؟

قیمت بنزین این روزها به یکی از مباحث روز تبدیل شده است چرا که اعلام اجرای طرح بنزین برای همه تغییر قیمت بنزین نیز به یکی از خبرهای  دنبال کننده چند وقت اخیر تبدیل شد. مسئولان در اظهار نظرهای متفاوتی موضع مشخصی در رابطه با کاهش یا افزایش قیمت بنزین اعلام نکرده اند. مهمترین خبر منتشر شده درباره قیمت بنزین قیمت واقعی آن که 20 هزار تومان اعلام شده است. در ادامه به آخرین خبر درمورد قیمت بنزین می پردازیم.

روز گذشته وزیر اقتصاد و یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس در سخنان خود گران نشدن بنزین را تا پایان امسال تایید کردند و حالا هم وزیر کشور بر این حرف صحه می‌گذارد.

به نقل از تسنیم، وزیر کشور در زنجان در واکنش به موضوع بنزین مبنی بر اینکه عده‌ای ‌شایعه گرانی بنزین و یا کاهش سهمیه‌ها را در جامعه مطرح می‌کنند اظهار کرد: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد.

احمد وحیدی با بیان اینکه سهمیه دوم بنزین هم کاملا برقرار است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: عده‌ای در کشور شایعه گرانی بنزین و یا کاهش سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی را مطرح می‌کنند که بنده کاملا این شایعه‌ها را تکذیب می‌کنم.

وحیدی با تاکید بر اینکه درخواست ما از مردم عزیز کشورمان این است که به هیچ وجه نگران نباشند، عنوان کرد: روال عادی در جایگاه‌های سوخت برقرار است و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد‌. از سوی دیگر هم رسانه‌های معاند کارشان این است که با راه‌اندازی برخی شایعه‌ها، آرامش مردم‌ را سلب کنند و کاملا هم اهدافشان مشخص است چون دشمن ما هستند

وزیر نفت گفت: کاهش سقف بنزین آزاد در کارت سوخت تعدادی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان در جهت مدیریت مصرف و کنترل قاچاق انجام می‌شود، البته باید بررسی مجددی انجام شود.  

افزایش قیمت بنزین

جواد اوجی  در حاشیه مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی در هفته دولت در جمع خبرنگاران وزیر نفت در پاسخ به برخی انتقادات از کاهش سقف بنزین آزاد در کارت سوخت تعدادی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، گفت: این اقدامات در جهت مدیریت مصرف و کنترل قاچاق انجام می‌شود و البته باید بررسی مجددی انجام شود.  

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها