صفر تا صد ماینینگ با استفاده از موبایل

کد خبر: 1118026

اکثر افراد فکر می‌کنند که استخراج ارز دیجیتال نیازمند کامپیوترهایی با پردازش‌کننده‌های قوی و پیچیده است، اگرچه بخشی از این صحبت حقیقیت دارد، اما ابدا این مسئله بدان معنا نیست که دیگر دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند قادر به استخراج ارزهای دیجیتال نباشند. بله این موضوع کاملا صحت دارد، شما با داشتن صرفا یک گوشی هوشمند می‌توانید به استخراج ارز دیجیتال با موبایل پرداخته و از این راه درآمد کسب نمایید. در این نوشتار بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل

برای استخراج ارزهای دیجیتال از طریق گوشی‌های هوشمند، اپ‌ها و برنامه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها منحصر به فرد خود هستند، امروز تلاش می‌کنیم برخی از آنها را معرفی و به‌طورکلی درباره نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل نکاتی را مطرح کنیم.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل

استخراج ارز دیجیتال به چه معنا است؟

استخراج بیت کوین فرآیندی است که از طریق آن مجموعه جدیدی از دارایی‌های رمزنگاری شده (بیت کوین، اتریوم و غیره) تولید و به گردش بازار تزریق می‌شوند. این فرآیند همچنین شامل تأیید تراکنش‌های بلوکی جدید است. نکته شایان توجه آن است که این فرآیند نیازمند حل معادلات الگوریتمی است که تراکنش‌های موجود در دارایی کریپتو را تأیید می‌کند.

پس از توضیح مختصر درباره چیستی استخراج کریپتو، به این سوال پاسخ خواهیم داد که چطور استخراج از طریق موبایل ممکن می‌شود.

چگونه می‌توان با موبایل به استخراج ارز دیجیتال پرداخت؟

شما می توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را در گوشی هوشمند خود استخراج کنید. با این حال، معایب خود را دارد، از جمله اینکه به اندازه نرم افزار و سخت افزار سنتی یا ریگ اتریوم کارآمد نیست. همچنین این واقعیت وجود دارد که استخراج ارز دیجیتال در یک دستگاه اندرویدی، اگر همان زمان و تلاش خود را در راه‌اندازی‌های استخراج سنتی که ابزارهای پیچیده‌تر و قوی‌تر هستند، صرف کنید، تقریباً به اندازه‌ای که دریافت می‌کنید سودی به شما نمی‌دهد.

استخراج کریپتو یک فعالیت صنعتی است که برخی از ماینرها کل ساختمان ها را به مزارع استخراج تبدیل می کنند. همچنین نرم‌افزار تخصصی مخصوص استخراج وجود دارد و ماینرها اکنون می‌توانند روی دستگاه‌های استخراج ASIC سرمایه‌گذاری کنند که سود آن‌ها را در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی به شدت افزایش می‌دهد.

با این حال، از طریق پیشرفت در فناوری و مهندسی نرم افزار، استخراج استخر متولد شد. هدف این نوآوری ها گرد هم آوردن ماینرهای بیشتری است که به معنای قدرت محاسباتی بیشتر و افزایش شانس استخراج کنندگان برای دریافت پاداش بیشتر است. این فناوری مانند استخراج ارز دیجیتال از طریق موبایل است، فقط در مقیاس کوچکتر.

کاربران می توانند با گوشی هوشمند به یک استخر استخراج بپیوندند. سپس گوشی هوشمند شما قدرت محاسباتی خود را به سیستم اضافه می کند. با این حال، از آنجایی که قدرت گوشی در مقایسه با سایر ماینرهایی که از AISC و تنظیمات رایانه شخصی استفاده می کنند، بسیار کم است، پاداش شما تقریباً به همان درصد قدرت محاسباتی شما خواهد بود.

اکنون پس از صحبت درباره چگونگی استخراج ارز دیجیتال با موبایل، در ادامه درباره انواع راه‌ها استخراج ارز دیجیتال با موبایل با شما صحبت خواهیم کرد.

 

انواع راه‌های استخراج ارز دیجیتال در موبایل

استخراج ارز دیجیتال

استخراج انفرادی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با آن استخراج کنید، انفرادی است. با این حال، استخراج ارز دیجیتال با موبایل ممکن است برای شما آسان نباشد. اما در زمان های اخیر، ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین به رشد تصاعدی ادامه داده اند و ماینرهای بیشتری را به خود جذب می‌کنند. بنابراین، می‌توانید به دنبال شکار انفرادی ارز دیجیتال بروید، اگرچه این کار زمان بیشتری را از شما می‌گیرد.

استخر استخراج ارزهای دیجیتال

گزینه بعدی شما پیوستن به یک گروه استخراج است. چندین گروه ماینینگ بر روی سرورهای بلاک چین میزبانی می‌شوند. هدف در اینجا تولید انرژی محاسباتی کافی با ترکیب منابع همه برای اجرای تراکنش ها در یک بلوک است. در صورتی که این کار با موفقیت انجام شود، هر عضو گروه بر اساس قدرت محاسباتی که مشارکت داده است، درصدی از استخر را دریافت می‌کند.

برخی از استخرها اپلیکیشن‌های استخراج را ایجاد کرده‌اند که می‌توانید به آنها ملحق شوید و به روشی ساده استخراج را شروع کنید. اگرچه چندین چیز وجود دارد که باید قبل از پیوستن به یک استخر در نظر بگیرید. اندازه بلوک و اندازه استخر باید مهمترین باشد. اندازه استخر تعیین می کند که چقدر به شما پرداخت می شود، هر چند وقت یکبار به شما پرداخت می‌شود و روش های پاداش آنها را تعیین می کند.

بسیاری از استخرهای پرداخت به ازای هر سهم مبلغ ثابتی دارند که هر زمان سهمی را ارسال می کنند پرداخت می‌کنند. در مقایسه، استخرهای مبتنی بر امتیاز تنها بخشی از سهام را که به صورت درصدی عرضه می‌شوند، پرداخت می‌کنند.

اکنون پس از صحبت درباره راه‌های مختلف استخراج در موبایل به معرفی بهترین برنامه‌های استخراج موبایل خواهیم پرداخت.

بهترین اپ‌های استخراج در گوشی همراه هوشمند

بیت کوین

MinerGate Mobile Miner

با این برنامه می توانید چندین آلتکوین و حتی بیت کوین استخراج کنید. برخی از آلتکوین‌هایی که می توانید استخراج کنید عبارتند از: Monero، QuazarCoin، Dash، DigitalNote، Moneta Verde، و غیره. این برنامه همچنین دارای یک کیف پول داخلی برای کاربران است تا سکه هایی را که استخراج کرده اند، ذخیره کنند.

bitcoin miner

درست مانند بیت کوین که بزرگترین ارز دیجیتال موجود در بازار است، این اپلیکیشن نیز محبوب ترین اپلیکیشن استخراج ارزهای دیجیتال است. اگرچه بیت کوین ماینر نامیده می شود، اما می توانید چندین سکه دیگر را نیز استخراج کنید.

موبایل ماینینگ

جمع‌بندی

بیشتر ما فکر می‌کنیم که استخراج ارز دیجیتال نیازمند کامپیوترهایی با پردازش‌کننده‌های قوی و پیچیده است، این حرف درست است، اما ابدا این مسئله مانع آن نیست که روش‌های دیگری برای اینکار وجود نداشته باشد. یکی از گزینه‌های مناسب دیگر برای ماینینگ استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند است. برای استخراج ارزهای دیجیتال از طریق گوشی‌های هوشمند، اپ‌ها و برنامه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها منحصر به فرد خود هستند.

تنها چیزی که برای استخراج ارز دیجیتال نیاز دارید یک گوشی هوشمند، یک اپلیکیشن استخراج و اتصال به اینترنت است. فقط کافیست ماینینگ را شروع کنید و می‌توانید در حالی که در پس زمینه ماینینگ انجام می‌دهید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. با این حال، نقطه ضعف استفاده از برنامه های ماینینگ این است که بعد از مدتی بر عملکرد گوشی هوشمند شما تأثیر می گذارد. بنابراین تصمیم با شماست که آیا ارزشش را دارد یا خیر. برای این که بیشتر در این مورد اطلاعات به دست بیارید، توصیه می‌کنیم به بلاگ صرافی آنلاین اکس اونیکس سر بزنید.

منبع: وبسایت اکس اونیکس (exonyx.ir)

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها