«دیگ» شستنی که جنجالی شد!

کد خبر: 1232302

یک سازه خاطره‌انگیز که نام پرفسور حسابی را با خود به یدک می‌شد و ثبت تصویرش روی اسکناس پنجاه تومنی باعث شده بود تا سال‌های سال این سازه کعبه آمال بسیاری از آرزومندان به تحصیل دانشگاهی باشد؛ سردر ورودی دانشگاه تهران واقع در خیابان انقلاب.

«دیگ» شستنی که جنجالی شد!

دیگ شستن کسر شان است؟

اما این سازه پرخاطره در قاب چه عکس‌هایی که نیفتاده است. پای ثابت قاب عکس‌های ناآرامی‌های تهران بوده و برای اهالی رسانه‌ها هم همیشه نمادی از آموزش عالی بوده، اگر قرار بر نوشتن گزارشی در رابطه با وضعیت دانشگاه و دانشجو بوده هر روزنامه‌نگاری می‌خواسته عکس ورودی دانشگاه تهران را پیوست به گزارش خود کند. اما حالا تصویری از این سازه نوستالژی منتشر شده که برخی از آن به نوعی حمله به آن خاطره‌ها تعبیر کرده‌ان.  اگرچه چندان هم مهم نیست اما همین امروز که این تصویر در میان کاربران ایرانی دست به دست می‌شود حسابی جنجالی شده است. تصویری از انبوهی از دیگ که در پیش روی این سازه در حال شستن است.

فحش دادن عیبی ندارد؟

ماجرا به مهمونی ده کیلومتری چند روز پیش مربوط می‌ود اما عجیب اینکه برخی از کاربران با انتشار این تصویر به شان و جایگاه این دانشگاه اشاره کرده‌اند. مخالفانی هم در این میان وجود دارند. آنها با مثال نقضی به استقبال این منتقدان رفته‌اند. آنها معتقدند اگر دیگ شستن باعث کسر شان و تنزل دانشگاه است پس آن موج ناسزا و فحش که در میانه ناآرامی‌های شهر در این دانشگاه شنیده می‌شد چه بوده است؟

حشدالشعبی در راه  دانشگاه تهران !

اما تنها ماجرای دیگ شستن رو به روی دانشگاه تهران نبود که نام این دانشگاه را به میانه خبرها کشاند. در این میانه خبر همکاری‌ علمی دانشگاه تهران و حشد الشعبی منتشر شد! همین دیروز رئیس دانشگاه تهران با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشدالشعبی در دانشگاه تهران، تاکید کرد: استانداردهای علمی را درباره دوستان‌مان در حشدالشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم زیرا هدف ما ارتقای توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها