هتل تایتانیک استانبول و ویژگی های آن

کد خبر: 1126728

رزرو هتل تایتانیک در استانبول

بزرگترین شهر ترکیه، استانبول است. در این شهر جاهای دیدنی زیادی وجود دارد و به‌همین‌دلیل افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری استانبول و رزرو هتل را دارید و در انتخاب آن مردد هستید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. ما در ادامه این مطلب یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره این شهر را معرفی می‌کنیم که می‌توانید در آن اقامت خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

معرفی هتل تایتانیک

این هتل، هتلی 4 ستاره است که در محله کوجاپته استانبول ساخته شده. برای طراحی هتل تایتانیک از کشتی معروف تایتانیک الگو گرفته شده و می‌توانید اقامت در هتلی متفاوت را در آن تجربه کنید. امکانات هتل بسیار زیاد است و در هرکدام از واحدها امکانات متعددی تعبیه شده. طراحی و خدمات این هتل بسیار مدرن هستند و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و گردشگران زیادی وجود دارند که می‌گویند برای رزرو هتل استانبول این مجموعه اقامتی حرف اول را می‌زند.

درواقع سطح طراحی، ساخت و امکانات هتل تایتانیک بسیار زیاد بوده و بدون شک لایقت دریافت ستاره پنجم و استاندارد را داشته. این هتل با فرودگاه آتاتورک 10 و با فرودگاه صبیحا 15 کیلومتر فاصله دارد، یعنی می‌توانید در کمترین زمان از آن به فرودگاه‌های اصلی شهر استانبول بروید. همچنین فاصله آن با ایستگاه مترو تنها 1 کیلومتر است، یعنی هرجایی از استانبول و می‌توانید با مترو به همه جای این شهر دیدنی بروید. در ادامه امکانات هتل تایتانیک را بررسی خواهیم کرد.

امکانات هتل تایتانیک

اتاق‌های این هتل بسیار زیاد هستند و در هرکدام از آن‌ها امکانات متعددی وجود دارد. ازجمله این امکانات می‌توانیم به تهویه مطبوع با قابلیت کنترل از راه دور، دیوارهای عایق دربرابر هوا و صدا و اینترنت رایگان اشاره کنیم. این امکانات محبوب‌ترین خدماتی هستند که در واحدهای هتل تایتانیک وجود دارد.

امکانات دیگری هم مانند ملافه‌های تمیز و مرتب، سرویس خواب مرغوب، منوی بالش، تلفن، تلویزیون، یخچال، کمد و... در هرکدام از ای واحدها تعبیه شده. اگر می‌خواهید همیشه لباس‌هایی آراسته بپوشید، اتو و میز آن در اتاق قرار گرفته تا بتوانید از آن‌ها برای آراسته شدن استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید: معروف ترین هتل های زنجیره ای دنیا !

سرویس حمام اتاق‌های هتل تایتانیک شامل حمام مجهز شده به دوش و وان می‌شود که آن‌ها هم باکیفیت‌تری نمونه‌های موجود در بازار تهیه شده‌اند. همچنین در حمام وسایل بهداشتی مانند صابون، شامپو، حوله و... وجود دارد. سشوار، دمپایی، مینی‌بار و... هم در همه واحدها وجود دارد.

اگر نیاز به امکانات بیشتری داشتید، می‌توانید با تلفن یا از طریق میز درخواست، خدمات مدنظرتان را به اپراتور هتل بگویید تا آن‌ها امکاناتتان را فراهم کنند. برای مثال ممکن است یک تخت اضافه بخواهید که در این صورت باید درخواستتان را با پرسنل هتل مطرح کرده و هزینه آن را بپردازید.

رزرو هتل تایتانیک استانبول در علی بابا

اتاق سوپریو محبوب‌ترین واحد هتل تایتانیک محسوب می‌شوند که 25 مترمربع مساحت دارد. نما این اتاق‌ها روبه خیابان است و می‌توانید منظره‌ای تماشایی از استانبول را مشاهده کنید. در این واحد یک تخت بزرگ دو نفره وجود دارد.

در ساختمان هتل تایتانیک چندین رستوران، کافی‌شاپ و سالن جلسه ساخته شده تا مهمانان مجبور نباشند برای انجام کارهای ساده هتل را ترک کنند. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای محلی ترکیه، غذاهای بین‌المللی، فست‌فود، دریایی و گیاهای سرو می‌شود که می‌توانید نسبت به ذائقه‌تان هرکدام از آن‌ها را میل کنید.

در کافی‌شاپ‌های این هتل انواع میان وعده با کیفیت بالا و قیمت مناسب سرو می‌شود. اگر اهل میل کردن میان‌وعده هستید، فقط کافی است به کافی‌شاپ رفته و میان‌وعده‌تان را در فضای باز هتل میل کنید.

فاصله هتل تایتانیک با جاهای دیدنی استانبول

مسجد سلیمانیه یکی از زیباترین جاهای دیدنی استانبول است که بسیاری از افراد آن را برای رزرو هتل استانبول ملاک قرار می‌دهند. هتل تایتانیک با این مسجد حدود 4 کیلومتر فاصله دارد و می‌توانید با تاکسی در عرض 15 دقیقه به آن برسید، اما اگر می‌خواهید در خیابان‌های استانبول قدم بزنید، می‌توانید 30 دقیقه پیاده‌روی کرده و از این مجموعه دیدنی دیدن کنید.

موزه مادام توسو هم یکی‌دیگر از جاهای دیدنی استانبول است که باید حتما از آن دیدن کنید. این موزه 7 کیلومتر با هتل تایتانیک فاصله دارد. وقتی که سوار تاکسی شدید، حدود 15 دقیقه بعد به موزه مادام توسو خواهید رسید و می‌توانید از آن دیدن کنید. البته برای کم کردن هزینه‌ها می‌توانید سوار اتوبوس شوید. فاصله هتل تا این موزه با اتوبوس حدود 30 دقیقه است.

مسجد آبی مسجدی بی‌نظیر است که در فاصله کمی از مسجد ایاصوفیه واقع شده. محله سلطان احمد یکی از دیدنی‌ترین محله‌های استانبول است و در آن مکان‌های تاریخی و دیدنی متعددی وجود دارد. شما با رفتن به ای محله می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. فاصله هتل تایتانیک با این محله حدود 5 کیلومتر است. اگر بخواهید تاکسی را برای رسیدن به این مکان انتخاب کنید، باید 20 دقیقه از وقت خودتان را در این وسیله نقلیه صرف کنید، ولی می‌توانید با اتوبوس به محله سلطان احمد بروید و بعداز 43 دقیقه به آن برسید.

هتل تایتانیک یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استانبول است و سالانه افراد زیادی با سفر به این شهر آن را انتخاب می‌کنند. اگر در این هتل اقامت داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها