تمجید اینفانتینو از کازانی‌ها

کد خبر: 841535

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از تلاش‌های کمیته اجرایی شهر کازان، یکی از میزبان‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تمجید کرد.

تمجید اینفانتینو از کازانی‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان: جانی اینفانتینو رئیس فیفا امروز (شنبه) به جلسه کمیته اجرایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان رفت و برگزاری خوب رقابت‌های جام جهانی در این شهر تشکر کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

جمعه شب دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آخرین بازی از این رقابت‌ها در شهر کازان بود.

رئیس فیفا در این نشست به کازانی‌ها گفت: شما کار بزرگی انجام دادید و باید به آن افتخار کنید. شما نباید فقط به خاطر آنچه که در ۲ هفته اخیر انجام داد بلکه بابت آنچه که در طول ۴ سال اخیر برای آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام دادید به خود ببالید. من هم به شما افتخار می‌کنم، به توانایی‌های شما و خوشحالم که شهر فوق العاده تان را که تا پیش از این نمی‌شناختم، کشف کردم. من این فرصت را یافتم تا در یکی از زیباترین شهر‌های جهان کار کنم.

اینفانتینو افزود: کازان تجربه منحصر به فردی در حفظ میراث تاریخی دارد و این تجربه می‌تواند به تمام جهان انتقال یابد. کازان شهری تاریخی و با میراث غنی فرهنگی است. از نیاکان شما بابت این میراث و از شما به خاطر حفظ آن‌ها متشکرم، اما مهمترین مسئله فرهنگ منحصر بفرد کازان، ارتباط میان مردم ادیان مختلف با یکدیگر است. این فقط الگویی برای روسیه نیست و می‌تواند الگویی برای کل جهان باشد که چگونه باید زندگی کنیم. رئیس فدراسیون جهانی فوتبال همچنین ابراز اطمینان کرد که فرصت‌های بزرگی که جام جهانی ۲۰۱۸ به کازان داد، به شهر امکان می‌دهد تا با اطمینان به پیش برود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها