بازگشت احمدزاده به پرسپولیس تکذیب شد

کد خبر: 824142

فرشاد احمد زاده هافبک سابق پرسپولیس قراردادش را با باشگاه لهستانی امضا کرده است و به سرخپوشان پایتخت بر نمی‌گردد.

بازگشت احمدزاده به پرسپولیس تکذیب شد

باشگاه خبرنگاران: در حالی که گفته می‌شود فرشاد احمد زاده هنوز با باشگاه اشلاسک ورتسواو لهستان قرارداد نبسته است و احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد، اما مدیر برنامه این بازیکن این خبر را تکذیب کرد.

مدیر برنامه احمد زاده درباره آخرین وضعیت این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: احمد زاده با باشگاه لهستانی قراردادش را امضا کرده است و بازگشت او به پرسپولیس صحت ندارد.

او درباره حضور احمد زاده با کامیابی نیا در ترکیه بیان کرد: شاید این ۲ بازیکن برای تفریح به ترکیه رفته باشند و بعید می‌دانم موضوع دیگری در این باره مطرح باشد. احمد زاده با باشگاه لهستانی قرارداد دارد و به تعهدات خود هم پایبند است.

مدیر برنامه مسلمان درباره وضعیت این بازیکن گفت: باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که مسلمان در لیست خرید برانکو جایی ندارد و اگر هواداران پرسپولیس او را بی غیرت خطاب کنند کارشان درست نیست. به هر حال این بازیکن از چند تیم داخلی و خارجی پیشنهاد دارد و به زودی با یکی از این تیم‌ها قرارداد می‌بندد.

او درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس بابت ترانسفر بازیکنان به تیم‌های خارجی تصریح کرد: هواداران پرسپولیس زمانی که بازیکن برای این تیم می‌آوردم از من تشکر می‌کردند و اکنون به علت ترانسفر بازیکنان ناراحت شدند. مدیریت قبلی پرسپولیس مقصر همه این اتفاقات است که به فکر آینده تیم نبودند و باعث شدند پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها