آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کد خبر: 823471

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه خبرنگاران: به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود. بیل در دوراهی منچستریونایتد و رئال مادرید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جدایی گرت بیل از تیم رئال مادرید و پیوستن این بازیکن ولزی به منچستریونایتد است. بیل تلاش می‌کند تا در صورتی که نتواند به صورت مکرر در ترکیب کهکشانی‌های مادرید قرار بگیرد، از این تیم جدا شود. از سویی دیگر، اما خوزه مورینیو تلاش می‌کند تا میان گرت بیل و رئال مادرید تفرقه افکنی کند تا بتواند این بازیکن را جذب کرده و به تیم خود آورد.

انتقال رونی به لیگ ستارگان آمریکا حتمی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

وین رونی بازیکن تیم اورتون در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم اورتون را ترک کرده و به یکی از تیم‌های لیگ ستارگان آمریکا بپیوندد. در همین راستا این بازیکن مذاکراتی را باشگاه DC UNITED انجام داده و احتمال این موضوع وجود دارد قرارداد رونی با این تیم در روز دوشنبه قطعی شود.

تلاش بارسلونا برای بازگشت تیاگو آلکانترا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

بسیاری از بازیکنان و مسئولان تیم بارسلونا در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیاگو آلکانترا را از تیم بایرن مونیخ جذب کرده و به تیم خود بیاورند. تیاگو سابقه بازی در تیم بارسلونا در کارنامه خود داشته و با انتقال پپ گواردیولا به بایرن مونیخ او نیز تیم بارسلونا را ترک کرد. حال این بازیکن قرار دادش با تیم بایرن به پایان رسیده و سرمربی جدید این تیم، کواچ به او اجازه داده تا مقصد آینده اش را انتخاب کند. به همین دلیل بازیکنان تیم بارسلونا می‌خواهند تا او جایگزین جای خالی آندرس اینیستا شود.

گریزمان تیم آینده خود را پیش از جام جهانی مشخص می‌کند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنتونی گریزمان بازیکن تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرده است که تیم آینده خود را پیش از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام خواهد کرد. از مدت‌ها قبل این شایعه به وجودآمده بود که گریزمان می‌خواهد به تیم بارسلونا بپیوندد و به همراه لیونل مسی و سوراز در خط حمله این تیم قرار گیرد.

قیمت ورنر مشخص شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم بایرن مونیخ در تلاش اند تا تیمو ورنر بازیکن تیم آر بی لایپزیگ را جذب کرده و به تیم خود بیاورند. مسئولان تیم لایپزیگ نیز برای انتقال این بازیکن به تیم بایرن مونیخ مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را خواستار شده اند، زیرا ورنر تا سال ۲۰۲۰ قراردادی را با لایپزیگ دارد. دلیل اصلی جذب این بازیکن توسط بایرن مونیخ جدایی احتمال رابرت لواندوفسکی اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها