سنگاپوری‌ها به‌خاطر این مرد هوادار ایران درجام‎جهانی‎اند! +عکس

کد خبر: 822682

سایت فاکس اسپورت در گزارشی نوشت سنگاپوری‌ها به خاطر استیلی در جام جهانی ۲۰۱۸ هوادار ایران خواهند بود.

سنگاپوری‌ها به‌خاطر این مرد هوادار ایران درجام‎جهانی‎اند! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: فاکس اسپورت می‌نویسد کشور‌های منطقه جنوب شرق آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ نماینده‌ای ندارند، اما هر کدام از آن‌ها بنا به دلایلی حامی یکی از ۵ تیم آسیایی حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود. در این میان سنگاپوری‌ها به دلیل شناخت از حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان، هوادار ایران خواهند بود.

سایت فاکس اسپورت در مطلبی جالب در این باره نوشت: زمانی تا جام جهانی روسیه باقی نمانده است. هواداران، بازیکنان و خبرنگاران در حال آمادگی برای این جشنواره بزرگ تابستان هستند.

در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، تیمی از جنوب شرق آسیا وجود ندارد، اما این به این معنا نیست که هواداران این منطقه نمی‌توانند یک یا ۲ تیم را برای حمایت و تشویق انتخاب کنند.

در ادامه این گزارش، نویسنده معین کرده است که هر یک از تیم‌های این منطقه هوادار کدام تیم خواهند بود. سنگاپوری‌ها به خاطر «استیلی» حامی ایران

سنگاپور: ایران ایران تیم اول قاره آسیاست و این دلیل خوبی است تا هواداران به حمایت از بهترین تیم قاره خود بپردازند. ایران به سایر تیم‌های آسیایی نشان داده است چگونه می‌تواند دفاع کند.

اما مهم‌تر از هر چیزی، فردی به نام حمید استیلی است. او کسی است که تمام دنیا او را به عنوان بازیکنی که در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه پس از گلزنی برابر آمریکا جشن شادی پراحساسی را برپا کرد، می‌شناسند. آن بازی تنها پیروزی ایران در تاریخ جام‌های جهانی است.

قبل از آن مسابقات، استیلی مدتی را در سنگاپور و در تیم گیلانگ یونایتد (گیلانگ اینترنشنال فعلی) گذراند. او در لیگ سنگاپور مدت زیادی نماند، اما کسانی که با او در ارتباط بودند تحت تاثیر حرفه‌ای بودن، اخلاق کاری و عزم و اراده‌ی او برای خوب بودن، قرار گرفتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها