ترابیان: ساخت استادیوم وظیفه فدراسیون نیست

کد خبر: 777931

مسئول کمیته فوتسال کشورمان گفت: ساخت استادیوم برای تیم ملی فوتسال وظیفه فدراسیون نیست.

ترابیان: ساخت استادیوم وظیفه فدراسیون نیست

باشگاه خبرنگاران: درباره وضعیت سالن و استادیوم اختصاصی تیم ملی فوتسال گشورمان گفت: برای تیم ملی فوتسال سالن خوبی داریم که کف پوش آن تهیه شده است پیش از این نگران این مسئله بودیم که این مشکل بر طرف شد. تصور می کنم این محل بسیار آبرومند است. بسیاری از کشور ها خواهان آن هستند تا در این محل اردو بزنند.

او افزود: سالن بسیار خوبی داریم اما ساخت استادیوم کار فدراسیون نیست و کاری است که باید دولت تصمیم بگیرد و اقدام کند متاسفانه در فوتبال مخصوصا در تهران حرکت قابل توجه ای ندیدیم امروزه تنها ورزشگاه آزادی را داریم که از دوره قدیم به ما رسیده است و از آن استفاده می کنیم در حالی که با جمعیت این شهر و اهمیت آن توقع بیشتری وجود دارد زمانی که ما به رنکینگ اهمیت می دهیم باید این گونه موضوعات هم در خور و شانمان باشد. امیدوارم تا مسئولان برای این مسئله هم اقداماتی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که حمایت ها از فوتسال مانند فوتبال نیست گفت : ما در حد فوتسال حمایت های خوبی داریم فوتسال در مقایسه با فوتبال از جایگاه پائین تری برخوردار است و در سراسر جهان این گونه است البته درجه های آن در کشور ها متفاوت است و دلیلش آن است که پولی که در فوتبال رد و بدل می شود این جایگاه را رفیع تر کرده و توجه جمعی از مردم جهان که به آن است کمتر از فوتبال است همین باعث شده جایگاه فوتبال بالاتر شود به طور مثال یک باخت در فوتبال می تواند رئیس یک فدراسیون را جا به جا کند اما در فوتسال این گونه نیست.

ترابیان درباره برگزاری چند بازی دوستانه برای گل زنی شمسایی بیان داشت : دوستان خیلی جدی هستن تا وحید شمسایی بیاید. امیدوارم بودجه را تامین کنند تا شرایط مهیا شود .خودم فدراسیون نیستم و فرد هستم و علاقه مندم شخصی که قصد کمک دارد را حمایت کنم شعار دادن کار سختی نیست و امیدوارم این مسائل واقعی باشد.

او در پایان و درباره برگزاری این گونه مراسم ها بیان داشت: ادامه این گونه مراسم ها برای تیم های ملی خوب و پسندیده است نباید فراموش کرد که بازیکنان سربازان این کشور هستند و این گونه مراسم ها باعث ایجاد روحیه در آن ها می شود و میل به مسئولیت پذیری بیشتری را ایجاد می کند در مجموع هر کجا که این گونه مراسم ها بوده ما از آن استقبال کرده ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها