متهم کردن کمیته داوران از سوی تماشاگران استقلال

کد خبر: 743209

دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران از هفته یازدهم لیگ هفدهم و از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید

متهم کردن کمیته داوران از سوی تماشاگران استقلال

خبرگزاری مهر: تماشاگرانی که برای تماشای دیدار استقلال و نفت به ورزشگاه تختی آمده اند، به شدت علیه کمیته داوران شعار داده و این کمیته را به همکاری با پرسپولیس متهم کردند!

دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران از هفته یازدهم لیگ هفدهم و از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:

پس از پیروزی پرسپولیس برابر سایپا، تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت علیه کمیته داوران شعار داده و این کمیته را متهم به همکاری با این تیم تهرانی کردند.

بهنام برزای که قرار است فردا قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت برساند در ورزشگاه آزادی حاضر شد و با رحمتی برخورد بسیار گرمی داشت.

بر خلاف تمامی مربیان استقلال، وینفرد شفر در گرم کردن بازیکنان حضور داشت و با آنان صحبت می کرد.

به دلیل شکست آبی پوشان برابر پرسپولیس استقبال خوبی از این بازی به عمل نیامد و چیزی حدود سه هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

سید حسین حسینی که توسط کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده؛ از سوی هواداران به شدت تشویق شد. طرفداران استقلال بابت این انتخاب به او تبریک گفتند.

وینفرد شفر از انتخاب ۷ بازیکنش برای حضور در تیم ملی راضی نبود و عنوان کرد بدون ۷ بازیکنمان انجام کارهای تاکتیکی برایمان مشکل خواهد بود.

سید امین منوچهری و هاشم بیگ زاده دو بازیکن نفت توسط هواداران استقلال تشویق شدند و سامان آقازمانی و محسن بنگر که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند از سوی طرفداران استقلال مورد توهین قرار گرفتند.

بیگ زاده و منوچهری به سمت هواداران استقلال رفته و با برخی از آنها خوش و بش کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها