دایی تذکر گرفت، پاشازاده محروم و جریمه شد

کد خبر: 740546

در خصوص مسابقات فوتبال لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته اول آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد

دایی تذکر گرفت، پاشازاده محروم و جریمه شد

خبرگزاری تسنیم: جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال, کمیته انضباطی، در خصوص مسابقات فوتبال لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته اول آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

فولاد خوزستان- سایپا تهران/ هفته دهم لیگ برتر-27 مهر

در این دیدار محمد دایی مربی تیم سایپا به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد، به استناد بند 2 ماده 63 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

استقلال تهران - نساجی مازندران/ مرحله 1/8 جام حذفی- 28 مهر

مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی مازندران به علت رفتار غیر مسئولانه که منجر به توقف بازی شد به استناد بند 4 ماده 66 به یک جلسه محرومیت و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکم شد. ضمناً تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگران که منطبق با بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ 80میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس رفسنجان- راه آهن تهران/ لیگ دسته اول فوتبال - 18 مهر

جعفر ابراهیمی مربی تیم راه آهن تهران که به دلیل اعتراض مکرر و نامعقول به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

نفت مسجد سلیمان- ملوان انزلی/ لیگ دسته اول فوتبال - 18 مهر

تیم نفت مسجد سلیمان به علت تخلف تماشاگران ، فحاشی به داور و ورود یک تماشاگر به داخل زمین مسابقه، که منطبق با ماده 79 آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس کرمان- اکسین البرز/ لیگ دسته اول فوتبال - 18 مهر

علیرضا فلاح متصدی تدارکات تیم اکسین البرز که به دلیل رفتار زننده و غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد به علت عدم رعایت مفاد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

صبای قم- شهرداری ماهشهر/ لیگ دسته اول فوتبال - 18 مهر

حمید عبدالهی مربی تیم صبای قم به دلیل اعتراضات مکرر که منجر به اخراج وی شد به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها