نظري‌افشار: می‌دانستیم که برای کسب سکو نیاز به شکست ژاپن داریم

کد خبر: 724989

دریافت کننده تيم ملي واليبال در خصوص ديدار با ژاپن گفت: از شکست روز گذشته برابر برزیل ترس داشتیم و با احتیاط به مصاف ژاپن رفتیم و می دانستیم که برای کسب سکو نیاز به شکست این تیم داریم.

خبرگزاری فارس: فرهاد نظری افشار پس از پیروزی 3 بر یک برابر ژاپن اظهار داشت: با توجه به اینکه بارها با ژاپن بازی کرده بودیم و حتی این تیم را شکست داده بودیم، از شکست روز گذشته برابر برزیل ترس داشتیم و با احتیاط به مصاف ژاپن رفتیم و می دانستیم که برای کسب سکو نیاز به شکست این تیم داریم.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم نگاهی به سکو داشته باشیم باید در این بازی حساس به پیروزی می رسیدیم که خدا را شکر بچه‌ها با هماهنگی که داشتند توانستند پس از شکست در ست نخست به بازی بازگشته و برابر ژاپن به پیروزی برسند.
نظری افشار در خصوص بازی فردا برابر فرانسه و کسب سکو گفت: همه چیز بستگی به بازی فردا دارد که با شکست تیم قدرتمند فرانسه قطعا برای نخستین بار صاحب مدال خواهیم شد.
وی در پاسخ به این سئوال که مقابل این همه تماشاگر ژاپنی پیروزی چه لذتی دارد، گفت: البته تماشاگران ژاپنی که به پای تماشاگران ایرانی نمی‌رسند. ولی در مجموع تماشاگران مودب و خوبی دارند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان اظهار داشت: انشاالله در بازی با فرانسه روز خوب‌مان باشد و با ارائه یک بازی یکدست بتوانیم یکی از بهترین سکوها را از آن خود کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها