پیروانی ناراضی از روند آماده‌سازی تیم امید

کد خبر: 690804

امیر حسین با بیان اینکه به هیچ وجه از روند آماده‌سازی این تیم امید راضی نیست، گفت: کارمان در رقابت‌های آسیایی بسیار سخت است و با شرایط موجود اگر خیلی خوب رایزنی کنیم، می‌توانیم بازیکنان را دو روز مانده به اعزام در اختیار بگیریم.

خبرگزاری ایسنا: امیرحسین پیروانی با اعلام نارضایتی از روند اردوی تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل غیبت بازیکنان اردو را یک روز زودتر تعطیل کردیم چرا که پس از غیبت ۱۲ بازیکن، دو بازیکن دیگر هم به تیم‌های خود بازگشتند و دو بازیکن مصدوم هم در بین بازیکنان وجود داشت. عملا نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و فردا جلسه‌ای را در این باره با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار می‌کنیم تا تکلیف تیم ملی مشخص شود. ما با این وضعیت به مشکل برمی‌خوریم. کار در این رقابت‌ها بسیار سخت است و دقیقا همانند جام جهانی جوانان بازیکنان را در اختیار نداریم. متاسفانه بعد از اتمام جام جهانی جوانان کارشناسان مختلفی از تیم ما انتقاد کردند. انتقاد بعضی‌ها کارشناسانه و بعضی‌ها مغرضانه بود.
وی اضافه کرد: گفتند تیم ما به لحاظ جسمانی و فنی شرایط ایده‌آل نداشته است. این در حالی است که با انجام بازی‌های تدارکاتی، مشکلات فنی در فاز هجومی و دفاعی پیدا می‌شود و با تمرینات که مهمترین ابزار آن حضور بازیکنان است مشکلات فنی را برطرف می‌کنند. وقتی بازیکنی در تیم ملی حضور ندارد امکان انجام کار تاکتیکی نیست. از دوستان کارشناسی که بعد از جام جهانی خیلی خوب و زیاد و پرهجمه از تیم ما انتقاد کردند خواهش می‌کنم الان که بازیکنانم را در اختیار ندارم درباره حل مشکلات جسمانی و تاکتیکی راهکار ارائه دهند. به من بگویند که چطور می‌توانیم با ۱۲ بازیکن مشکلات را برطرف کنیم. ما اگر خیلی خوب رایزنی کنیم می‌توانیم بازیکنان را دو روز مانده به اعزام به قرقیزستان تحویل بگیریم.
سرمربی تیم ملی امید تاکید کرد: در این شرایط اگر تیم ملی موفق ظاهر شود من هیچ تاثیری ندارم و اگر نتایج خوبی نگیریم باز هم من نقشی در این اتفاقات نداشتم چرا که هیچ بازیکنی برای تمرین کردن در اختیار من نبوده است. الان منتظرم که کارشناسان در این باره به من راهکار بدهند و بگویند چکار باید کنم.
پیروانی با اشاره به سطح بالای تیم‌های حاضر در این مسابقات، گفت: من مشکلات را مطرح کردم و از طرفی با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که از بازیکنان زیر ۲۳ سال استفاده می‌کنند در حالی که ما با تیم زیر ۲۰ سال به این رقابت‌ها می‌رویم. قرقیزستان تیمی است که در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۵ گوانگجوی چین با تیم ملی ایران مساوی کرد. حال آنها میزبان ما هستند و ما باید در شهری به مصاف این تیم برویم که در ارتفاع ۲۶۰۰ متری قرار دارد و این تقریبا دو برابر تهران است. من نمی‌دانم بازیکنانم سرحال یا خسته هستند. ما مشکلات تاکتیکی داشته‌ایم اما زمانی برای مرور آنها وجود نداشت. الان باید راهکار ارائه بدهند تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
او درباره مشکلاتی که مربوط به گذرنامه حسین اخوت مدیر تیم ملی فوتبال امید بود، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما این مشکل قابل حل شدن است و فکر نمی‌کنم از این بابت به مشکلی بخوریم.
سرمربی تیم ملی امید درباره برگزاری دیدار دوستانه با تیم تراکتورسازی، گفت: با یحیی گل‌محمدی صحبتی درباره انجام بازی تدارکاتی داشتیم و قرار شد ۲۰ تیر ماه با این تیم بازی کنیم البته این به شرطی است که ما بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم.
پیروانی تاکید کرد: به هیچ وجه از روند موجود راضی نیستم چرا که بازیکنانم را در اختیار ندارم. تیم ملی عمان بارها تیم ما را برده و الان با تیم زیر ۲۳ سال خود به مصاف ما می‌آید و در بهترین حالت هم مقابل این تیم به مشکل می‌خوریم چه بسا که الان بازیکنان‌مان را هم در اختیار نداشتیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها