قربانی: امسال هم پرسپولیس را شکست می‌دهیم/ باز هم برای دربی پر از انگیزه‌ایم

کد خبر: 690585

امسال هم پرسپولیس را شکست می دهیم. شکر خدا علیرضا منصوریان انگیزه های زیادی برای دیدار با پرسپولیس دارد. از طرفی بازیکنان خوبی که به استقلال پیوسته اند همگی به شدت انگیزه دارند تا در دربی بدرخشند و می خواهند اولین تجربه شان در دربی با موفقیت به پایان برسد.

قربانی: امسال هم پرسپولیس را شکست می‌دهیم/ باز هم برای دربی پر از انگیزه‌ایم
قربانی
سرویس ورزشی فردا: علی قربانی که در دربی برگشت استقلال - پرسپولیس موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند این روزها به شدت سرگرم انجام تمرینات بدنسازی و آماده سازی اش برای رسیدن به شرایط مطلوب است تا در لیگ هفدهم بار دیگر یکی از ارکان موفقیت تیمش باشد. او درباره آخرین وضعیت تیم استقلال در روزهای بدنسازی حرف زد و از انگیزه ها و برنامه های خود در فصل پیش رو گفت. فردا: تمرینات بدنسازی سخت است؟ - هنوز به مراحل اصلی نرسیده ایم و فکر می کنم در روزهای بعد از این هم سنگین تر شود.
فردا: شرایط تیمی تان به چه ترتیب است؟ - همه چیز خوب است و با حضور نفرات جدید تمرینات مان را برگزار می کنیم. فکر می کنم این فصل کادر فنی انگیزه هایی بیشتر از فصل قبل دارند.
فردا: چطور؟ - به هر حال ما فصل قبل نیم فصل اول را بد شروع کردیم و به محض اینکه خواستیم اوج بگیریم و به آنچه مستحقش بودیم برسیم همه چیز تمام شد و فصل را با نایب قهرمانی تمام کردیم.
فردا: اما شما قهرمان جدول نیم فصل دوم شدید؟ - چه فایده؟ ما باید قهرمانی می شدیم. یعنی استحقاقش را داشتیم.
فردا: پرسپولیس را مستحق این عنوان نمی دانی؟ - البته که آنها هم زحمت کشیدند و نتایج قابل توجهی گرفتند ولی ما در دو دیدار رفت و برگشت از همین تیم 4 امتیاز گرفتیم و می شد با کمی دقت در دیگر بازی های و از دست ندادن امتیازات در دیگر بازی ها حتی قهرمان شد.
فردا: علت این نشدن ها چه بود؟ - فکر می کنم تغییرات زیاد در تیم و البته بدشانسی کادر فنی. ما تا می آمدیم به هماهنگی برسیم و یک ترکیب ثابت پیدا کنیم یکی دو تا از بچه های تیم مصدوم می شدند و نمی شد کار را به شکلی که بود جلو ببریم. از طرفی بدشانسی هم می آوردیم و خیلی از موقعیت های مان از دست می رفت. خلاصه که انشااله این فصل با درایتی که کادر فنی دارد و تجربیاتی که از فصل قبل بدست آورده اند قطعا روند بهتری را خواهیم داشت.
فردا: وضعیت خودت به چه صورت است؟ - من هم در شرایط خیلی خوبی هستم. بعد از اتمام مسابقات به اندازه کافی استراحت فعال داشتم و هم به بدنم استراحت می دادم و هم تمریناتم را دنبال می کردم تا از وضعیت مطلوب بدنی خیلی فاصله نگیرم.
فردا: کاوه چرا به بلژیک رفت؟ - کاوه از ابتدای حضورش در استقلال به رسیدن به تیم ملی یا راهیابی به تیم های اروپایی فکر می کرد و حالا هم برایش خوشحالم که توانست به یکی از خواسته هایش برسد و آرزو می کنم بتواند در ادامه این مسیر به تیم ملی هم برسد. او فوتبالیست باهوشی است که می تواند بیش از اینها پیشرفت کند.
فردا: حضور بیت سعید در پست حمله را چطور ارزیابی می کنی؟ - حسن از نفرات تأثیرگذار در قهرمانی استقلال خوزستان در فصل پانزدهم بود و فصل پیش هم خیلی تلاش کرد که در لیگ بار دیگر همراه تیمش بدرخشد. او یک فوتبالیست با اخلاق و باهوش است که حتما در استقلال هم به کار کادر فنی می آید.
فردا: بازگشت بزرگانی همچون پژمان منتظری و مجتبی جباری را چطور ارزیابی می کنی؟ - قطعا آرزوی هر فوتبالیستی است که کنار بازیکنانی با این سطح از تجربه بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و می خواهم از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرم. هر دو این بزرگواران جزو بهترین ها در پست خودشان هستند.
قربانی
فردا: با حضور جباری تعداد گل های استقلال بیشتر می شود؟ - قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. ایرادی که خیلی از کارشناسان به ویژه در نیم فصل اول از استقلال در فصل پیش می گرفتند این بود که ما یک پاسور ششدانگ پشت سر مهاجمان مان نداشتیم گرچه همه بازیکنانی که در این پست بازی کردند بهترین عملکردشان را ارائه می دادند ولی این نظر کارشناسان بود که من آن را بازگو کردم. با این شرایط و بازگشت آقا مجتبی به استقلال قطعا می توان از این نظر هم انتظار شرایط بهتری را برای مهاجمان استقلال داشت و در ادامه حتما آمار گل ها هم بالاتر خواهد رفت.
فردا: منتظری چطور؟ - آقا پژمان هم در پست دفاع یکی از بهترین های ایران است که تجربه بازی در جام جهانی را هم دارد و می تواند از این نظر کمک شایانی به تیم دفاعی مان بکند. به نظرم امسال تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است که می تواند همه جوره تضمین کننده موفقیت ما در لیگ برتر باشد.
فردا: فکر می کنی بهترین راه برای رسیدن استقلال به قهرمانی چیست؟ - قطعا چیزی جز این نیست که ما بتوانیم از همین ابتدای فصل راه ماند را درست برویم و امتیاز از دست ندهیم. ما در انتهای فصل چوب روزهایی را خوردیم که در ابتدای راه خیلی به آنها اهمیت ندادیم. به این دلیل است که می گویم کادر فنی استقلال دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود.
فردا: تو در فصل قبل فقط 6 گل برای استقلال زدی! این آمار برای خودت چه تحلیلی داشت؟ - من فصل قبل تر از آن در نفت تهران 5 گل زدم و این تعداد در استقلال با یک گل افزایش نوعی پیشرفت هم برای من محسوب می شود ولی این را هم باید در نظر گرفت که من در همه مسابقات به میدان نرفتم و در بسیاری از بازی ها هم به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان می شدم. در این شرایط که ترکیب استقلال زیاد تغییر داشت طبیعی بود که ساختار کلی تیم دیرتر شکل بگیرد. من هم در این چرخه یکی از بازیکنانی بودم که هر بار به میدان رفتم تمام تلاشم را کردم که برای استقلال مفید باشم.
فردا: کلا همه مهاجمان استقلال کم گل زدند!؟ - این به دلیل همین شرایطی بود که گفتم. بهترین گلزنان ما ابراهیمی و کاوه رضایی بودند که آنها هم 7 گل زدند. کلا ما فصل پیش 12، 13 گلزن داشتیم که همه گلهای زده مان توسط این تعداد به ثمر رسید. تیم ما 45 گل زد و بعد از پرسپولیس 46 گله دومین خط حمله برتر لیگ بود.
فردا: فکر می کنی امسال هم خط حمله تان به خوبی فصل قبل کار کند؟ - حتما اینطور خواهد بود. ما در این فصل تغییرات کمی داشتیم و شاکله اصلی تیم مان حفظ شده است. در این شرایط خیلی زودتر به روزهای خوب گلزنی مان می رسیم. روزهایی که در 4، 5 بازی پیاپی حریفان را سه تا سه تا می زدیم و از پیش رو برمی داشتیم.
فردا: پرسپولیسی ها می گویند امسال باخت فصل قبل را جبران می کنند؟ - امسال هم پرسپولیس را شکست می دهیم. شکر خدا علیرضا منصوریان انگیزه های زیادی برای دیدار با پرسپولیس دارد. از طرفی بازیکنان خوبی که به استقلال پیوسته اند همگی به شدت انگیزه دارند تا در دربی بدرخشند و می خواهند اولین تجربه شان در دربی با موفقیت به پایان برسد.
فردا: به تیم ملی هم فکر می کنی؟ - تیم ملی چیزی است که نمی توان به آن فکر نکرد. ما همواره برای بازی در تیم ملی امید داریم و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امسال سال منتهی به جام جهانی است و من هم می خواهم تلاشم را بکار بببندم تا انشااله به خواسته ام در این زمینه برسم. گرچه می دانم کار سختی است ولی هیچ کس از آینده خبر ندارد.
فردا: حرف باقی مانده ای داری؟ - امیدوارم این فصل بتوانیم یک جام به هواداران استقلال هدیه کنیم تا خستگی شان از حمایت های بی دریغی که از استقلال می کنند از تن به در شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها