رایولا: میلان با زور و تهدید قصد حفظ دوناروما را داشت

کد خبر: 686190

مینو رایولا، ایجنت جانلوئیجی دوناروما، به انتقاد از رفتار باشگاه میلان ایتالیا پس از اعلام عدم تمدید قرارداد این گلر جوان با آن‌ها پرداخت.

ورزش سه: قرارداد دوناروما فصل آینده به پایان می‌رسد و میلان به‌شدت تحت‌فشار است که این فصل او را به فروش برساند یا فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود. او مدنظر یوونتوس، رئال مادرید و منچستریونایتد است و حال رایولا به انتقاد از رفتار میلانی‌ها پرداخت.
او گفت:" این شرایط خیلی خشن و رادیکال شده است و راهی برای خروج از آن نیست. ما تصمیمی گرفتیم که دوست نداشتیم بگیریم. ربطی به پول نداشت، ما تهدید شدیم. خانواده دوناروما تهدید شده‌اند، هر دو به خاطر هیچ تهدید به مرگ شده‌ایم. نمی‌توان بازیکنان را با تهدید کردن حفظ کرد. حالا این احتمال هست که او یک سال سکو نشین شود. کیفیت او غیرقابل‌انکار است ولی این کار یک نوع زورگیری است. ما هیچ‌گاه راجع به پول و بند فسخ صحبت نکردیم زیرا اصلاً اجازه نداشتیم تا این حد پیش برویم و سعی داشتیم بهترین تصمیم را برای جیجیو بگیریم.
من مسئولیت عدم تمدید را برعهده می‌گیرم. میلان سعی داشت ما را وادار به این کار کند. میلان است که دوناروما را از دست داده است. او به من گفت:« مینو، وقتی این افراد من و خانواده ام را تهدید می‌کنند و به ما بی احترامی می‌کنند، واقعا علاقه ای به ادامه همکاری با آنها نداریم."
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها