قوچان‌نژاد: از عملکردم در هیرنفین راضی هستم

کد خبر: 682907

ملی پوش ایرانی هیرنفین رضا قوچان نژاد در بازگشت به این باشگاه هلندی فصل درخشانی را سپری کرد تا جایی که به عنوان بهترین گلزن این باشگاه معرفی شد.

ورزش سه: رضا قوچان نژاد بعد از چند فصل نسبتا ضعیف باشگاهی از چارلتون انگلیس به هلند بازگشت تا دوباره پیراهن باشگاه هیرنفین را برتن کند. همان باشگاهی که او را به فوتبال حرفه ای معرفی و باعث پیشرفت این بازیکن مشهدی شد.
به ثمر رساندن 19 گل در اولین فصل بازگشت به هیرنفین باعث شد تا FOXSPORT هلند به سراغ ملی پوش ایرانی رفته و با او گفتگویی انجام بدهد. این شبکه تلویزیونی که در طول فصل هلند نیز بارها گوچی را به عنوان ستاره تیمش انتخاب کرده بود با توجه به محبوبیت بالایی که این بازیکن میان طرفداران هیرنفین داشت به سراغ او رفت تا هم در ارتباط با عملکردش در لیگ هلند هم بازی حساس با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی نظرات قوچان نژاد را منتشر کند.
گوچی در آستانه بازی با ازبکستان گفت:«مسلما بازی بسیار سختی پیش رو داریم چون ازبکستان یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیای میانه است و بازی با ما برای آنها آخرین شانس برای صعود مستقیم قلمداد می شود اما با این وجود ما برای قطعی کردن صعودمان به روسیه 2018 نیاز به برد در این بازی داریم و قطعا به آن خواهیم رسید تا در کنار طرفداران جشن بگیریم».
مهاجم ایرانی در ادامه به عملکردش با هیرنفین در لیگ هلند اشاره کرد و افزود:« نمی‌خواهم جوری صحبت کنم که تصور شود آدم مغروری هستم ولی وقتی به هیرنفین رفتم، اهداف شخصی و تیمی داشتم.هدف شخصی من این بود که بتوانم در فصل اول حضورم ۲۰ گل به ثمر برسانم که به همین خاطر از عملکردم راضی هستم».
ملی پوش ایرانی در واکنش به دلایل افت فاحش هیرنفین نسبت به نیم فصل اول رقابت ها تصریح کرد:« من فکر می‌کنم کمبود تجربه یکی از دلایل اصلی بود که باعث شد چنین شرایطی در تیم ایجاد شود. به نظر من خیلی مهم است که در فصل نقل‌ و انتقالات بازیکنان با تجربه‌ای به تیم ‌اضافه شوند و تجربیات تیمی ما بالا برود. ما می‌توانیم با تقویت تیم در فصل آینده قدرتمندتر ظاهر شویم».
FOXSPORT در ادامه به تجلیل از توانایی های بالای گلزنی گوچی در محوطه جریمه حریفان اشاره کرد و به سه پاس گل او در این فصل نیز پرداخت و در جمع بندی نهایی از ستاره ایرانی نوشت:« قوچان نژاد نشان داد سرمایه گذاری باشگاه در بازگرداندن او به هلند آن هم بعد از سال ها افول باشگاهی، استراتژی درست و منطقی بود و حالا مرد شماره 9 هیرنفین می تواند امید اول خط حمله تیم در فصل آتی نیز باشد».
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها