آخرین اخبار جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه +عکس

کد خبر: 680848

ناوگان ویژه حمل و نقل رایگان هواداران فوتبال در مدت برگزاری جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه نشان ویژه‌ای خواهند داشت.

آخرین اخبار جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه +عکس
خبرگزاری تسنیم: در مدت زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه هواداران می‌توانند از انواع ناوگان حمل و نقل عمومی این کشور استفاده کنند. طبق دستور بخش حمل و نقل کمیته سازماندهی این رقابت‌ها تمامی هواداران می‌توانند به صورت رایگان از ناوگان حمل و نقل داخل شهری، مسیر فرودگاه به شهر و قطارهای بین‌شهری استفاده کنند.
کمیته سازماندهی جام کنفدراسیون‌ها برای سهولت و سرعت حمل و نقل هواداران، ناوگان ویژه این طرح را با علامت ویژه‌ای مشخص کرده است. روی تمامی اتوبوس‌ها و قطارهای شهری و بین‌شهری ویژه هواداران فوتبال لوگویی با عنوان حمل و نقل رایگان به 2 زبان روسی و انگلیسی همراه با آرم جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه درج شده است. این نشان ویژه به 2 رنگ آبی و قرمز خواهد بود و هواداران فوتبال با مشاهده آن برای روی اتوبوس‌ها و قطارها می‌توانند از رایگان بودن آن اطمینان یابند.
خبر دیگر از جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه حاکی از آن است که دولت جمهوری تاتارستان 130 اتوبوس ویژه را برای حمل و نقل هواداران فوتبال در شهر کازان به عنوان یکی از میزبان‌های این رقابت‌ها در نظر گرفت.
کنفدراسیون
سرویس رسانه‌های دولت جمهوری تاتارستان اعلام کرد که استفاده از این اتوبوس‌ها برای هواداران فوتبال با در دست داشتن پاسپورت ویژه هواداری در زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌ها رایگان خواهد بود. زمان فعالیت این اتوبوس‌ها نیز تا 3 بامداد اعلام شده است. شهر کازان میزبان 4 بازی از جمله یک بازی نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها خواهد بود.
جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها